• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Bij whisky merk je gewoon direct het alcoholverschil. Daar moet je wel echt aan wennen. Ik drink het eigenlijk altijd met wat ijs of koud water (mede omdat het de smaak ten goede komt).

    Wat vooral lekker is aan sterke drank, als je het mij vraagt tenminste, is dat je het gewoon voelt zakken. En dat geeft een lekker warm branderig gevoel.

    Daarnaast natuurlijk de smaak, anders is het een beetje stom drinken.


    Sarah = ongewoon sexy

    Salam schreef:
    (...)

    Ooit al eens iets anders dan bier of wijn geproefd? Alcohol verschilt heel erg in smaak, zo smaakt whiskey logischerwijze helemaal anders dan amaretto en dat weer helemaal anders dan vodka.


    Volgens haar profiel is ze 11 dus ik hoop van niet tbh.
    Ik mag volgens de wet nog niet drinken maar kom uit Twente en dat zegt wel genoeg.
    Ben een saaie wijndrinker, eigenlijk, al ben ik ook enorm fan van wodka door een Russische vriendin en drink ik na m'n derde wijntje ongeveer alles. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Volgens haar profiel is ze 11 dus ik hoop van niet tbh.
    Ik mag volgens de wet nog niet drinken maar kom uit Twente en dat zegt wel genoeg.
    Ben een saaie wijndrinker, eigenlijk, al ben ik ook enorm fan van wodka door een Russische vriendin en drink ik na m'n derde wijntje ongeveer alles. :')


    Twentenaren worden ook met de fles aan de mond geboren idd haha


    Sarah = ongewoon sexy

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Volgens haar profiel is ze 11 dus ik hoop van niet tbh.
    Ik mag volgens de wet nog niet drinken maar kom uit Twente en dat zegt wel genoeg.
    Ben een saaie wijndrinker, eigenlijk, al ben ik ook enorm fan van wodka door een Russische vriendin en drink ik na m'n derde wijntje ongeveer alles. :')


    Ik heb inderdaad niks anders geproefd. Alleen een vingertje uit het glaasje van mijn vader. U know.


    You are my piece of paradise.

    Antiheld schreef:
    Bij whisky merk je gewoon direct het alcoholverschil. Daar moet je wel echt aan wennen. Ik drink het eigenlijk altijd met wat ijs of koud water (mede omdat het de smaak ten goede komt).

    Wat vooral lekker is aan sterke drank, als je het mij vraagt tenminste, is dat je het gewoon voelt zakken. En dat geeft een lekker warm branderig gevoel.

    Daarnaast natuurlijk de smaak, anders is het een beetje stom drinken.


    Nah ja, ik weet niet hoe whisky of wodka smaakt, maar in elk geval zul je het alcoholverschil inderdaad wel proeven. Sterke drank is (although dat de enige die ik ooit geproefd heb baileys, amaretto en gin is) ook gewoon lekker omdat, zoals jij zegt, het een warm en fijn gevoel heeft vanbinnen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh awesum een boozetopic. Lokale kruidenbitters en alles wat zoet en sterk is = win, hoewel goldstrike me te sterk is en ik Underberg niet om te zuipen vind. Tot nu toe ligt mijn max dan ook op 44%. In een aangeschoten bui heb ik wel strohrum geprobeerd maar dat doe ik ook niet meer voor m'n lol. Ik ben meer van de borrel dan van bier en wijn want dat lust ik niet.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 18:16 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Scintellare schreef:
    En toch snap ik niet wat daar zo lekker aan is.

    Hmm wat ik fijn vind is de prikkelende smaak van alcohol gecombineerd met zoet dat je dan rustig naar binnen nipt. Zo hou ik ook van scherp eten maar alcohol heeft voor mij een andere soort scherp. En een heerlijk warm gevoel van binnen. Een fijne likeur of kruidenbitter is voor mij een soort exquisite bonbon. Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet vaak drink (ik heb al tig keer gehoord gekregen van nota bene de mensen die veel meer zuipen dan ik 'pas op het zit in je familie') en ik moet op m'n gewicht en gezondheid letten maar ik kan best drie vier keer per jaar hard gaan :D en als ik maar vrolijk genoeg ben zuip ik zelfs bier en wijn.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 18:18 ]


    No growth of the heart is ever a waste


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik drink eigenlijk geen alcohol... :'D

    Enige waar ik wel lol mee kan hebben is this shit


    En misschien wat desperados/kriek.

    Er zijn weldegelijk mensen die nooit een druppel aanraken. In mijn vriendengroep zitten er twee. Ze zijn 21. Als we uitgaan, blijven ze bij cola.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    HANAYA schreef:
    Oh awesum een boozetopic. Lokale kruidenbitters en alles wat zoet en sterk is = win, hoewel goldstrike me te sterk is en ik Underberg niet om te zuipen vind. Tot nu toe ligt mijn max dan ook op 44%. In een aangeschoten bui heb ik wel strohrum geprobeerd maar dat doe ik ook niet meer voor m'n lol. Ik ben meer van de borrel dan van bier en wijn want dat lust ik niet.

    Ik heb stroh niet geproeft, wel geroken en jezus wat een graflucht komt daar vandaan. Daar ga ik ook niet aan beginnen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind het jammer dat mijn vriendinnen niet kunnen drinken zonder duizend keer te zeggen hoe dronken ze wel niet zijn. Dat is zo irritant, dat hele "omg ik ben zooooo dronken" gedoe :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    IK HEB ZIN IN DRANK


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik drink maar weinig, één of twee glaasjes maximaal. Dat komt door medicijngebruik, maar ook doordat ik er niet zoveel aan vind.

    Als ik drink, vind ik Bayley's ofzoiets, wel lekker c;


    26 - 02 - '16

    Eledhel schreef:
    Ik vind het jammer dat mijn vriendinnen niet kunnen drinken zonder duizend keer te zeggen hoe dronken ze wel niet zijn. Dat is zo irritant, dat hele "omg ik ben zooooo dronken" gedoe :'D


    Een meisje uit mijn klas voert elke keer de 'ik ben zo dronken' act op, en haar vriendinnen hebben haar ooit 'dronken gevoerd' met een wodkafles gevuld met water. Zo jammer dat heel veel mensen denken dat het schattig is om dronken te zijn.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted