• Hoi.

    Ongetwijfeld zijn er mensen die wel een drankje lusten hier. Ik ben wel benieuwd wat jullie drinken, dus alle drankpraat kan hier gepost worden. Gewoon omdat het kan.

    Zelf ben ik een whiskey liefhebber, voornamelijk Iers, maar ook Schots.
    Oh en bier natuurlijk.

    En jullie?


    Sarah = ongewoon sexy

    Eledhel schreef:
    Ik vind het jammer dat mijn vriendinnen niet kunnen drinken zonder duizend keer te zeggen hoe dronken ze wel niet zijn. Dat is zo irritant, dat hele "omg ik ben zooooo dronken" gedoe :'D


    Heeeel herkenbaar dit.. :')

    Of van die mensen die na anderhalf biertje al 'straalbezopen' zijn.. haha.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 19:48 ]


    Happiness in intelligent people is the rarest thing I know.

    Oncilla schreef:
    Ik drink maar weinig, één of twee glaasjes maximaal. Dat komt door medicijngebruik, maar ook doordat ik er niet zoveel aan vind.

    Als ik drink, vind ik Bayley's ofzoiets, wel lekker c;

    Dat was ik helemaal vergeten, dat is het enige wat ik lekker vind :'D. Baileys is echt heel lekker, helemaal die ene met belgische chocolade :Y)


    Seasons will change, but I shall remain

    Antiheld schreef:
    IK HEB ZIN IN DRANK

    IK OOK ahahaha, al dat gepraat over drank.


    No growth of the heart is ever a waste

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Een meisje uit mijn klas voert elke keer de 'ik ben zo dronken' act op, en haar vriendinnen hebben haar ooit 'dronken gevoerd' met een wodkafles gevuld met water. Zo jammer dat heel veel mensen denken dat het schattig is om dronken te zijn.

    LOL. Mijn familie zegt dat ik nuchter kan lijken zonder het te zijn. Why thank you, ik weet hoe ver ik ben gekomen met die fles baileys in m'n eentje.


    No growth of the heart is ever a waste

    HANAYA schreef:
    (...)
    IK OOK ahahaha, al dat gepraat over drank.


    Booze it is :D


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik mag eigenlijk niet meer drinken in verband met medicijngebruik. We zullen zien hoe dat gaat vanavond.
    Ga sowieso kunnen lachen om mijn vriendin die ka pot snel dronken is. Echt, onvoorstelbaar. Of het nou een act is of niet, ik lach me stuk.


    i put the fun in funeral

    Scotch.


    Sarah = ongewoon sexy

    Ik heb vanavond een feestje in het prachtige, Twentse Almelo.. we weten allemaal wat dat betekent.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Vandaag maar 4 soorten wijn op :') Al was het gewoon proeven en dus geen heel glas achterover gooien x) Maar goed, ik val de kast met drank vanavond ook nog wel aan want jaa..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gunnulfsen schreef:
    Ik heb vanavond een feestje in het prachtige, Twentse Almelo.. we weten allemaal wat dat betekent.


    Grolsch feest?


    Sarah = ongewoon sexy

    M'n grote favoriet blijft toch echt op de hele warme zomerdagen een goeie liefmanns (fruitbier) met ijsblokjes :3
    In het weekend als ik en m'n vriend het gezellig maken, drink ik dan weer liever canei wijn, de rosé uitvoering of martini bellini vine peach of gewoon een zoete witte wijn, of als ik meer zin heb in een zoete rode wijn, wordt het dat XD
    Jeneveren (en dan met veel verschillende smaken XD) vind ik ook echt een geslaagd concept, zeker op koude winterdagen!
    Een scheutje bailey's in m'n koffie smaakt dan weer geweldig goed als dessert 's avonds XD
    Dan hebben we de standaard likeuren zoals amaretto, pisang ambon, passoa, blue curaçao en ga zo nog maar even door die me zo op z'n tijd ook kunnen smaken. Het is gewoon afhankelijk van m'n goesting XD
    En dan vergeet ik toch bijna de boswandeling, flugel, cider en verschillende cocktails waarvan ik de naam niet eens weet :'D

    Anders gezegd: ik drink zowat alles wel waar alcohol in zit :'D
    Het hangt echt gewoon van het moment af wat ik drink ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Antiheld schreef:
    (...)

    Grolsch feest?


    Vooral heeeel veel bier en goedkope wijn en bijbehorende dronken jongvolwassenen. :')


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Gunnulfsen schreef:
    (...)

    Vooral heeeel veel bier en goedkope wijn en bijbehorende dronken jongvolwassenen. :')


    Klinkt perfect!


    Sarah = ongewoon sexy

    Hahaha ik was de enige nuchtere volwassene in het feestje waar ik was XD. Butyea, had to drive.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kunnen we het even hebben over het feit dat flügel en dergelijke bs en lager alcoholpercentage hebben dan een slok wijn. Ik wou dat ik mijn zestienjarige zelf daar even op kon wijzen.


    i put the fun in funeral