• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    -

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 13:31 ]

    Ik snap geen fuck van mensen. Misschien is het maar beter als ik totaal geen banden meer aanleg, I always sucked in it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nou de opmaak is gedaan hoor. Applaus voor Megan.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh, jij...

    Mijn hart bonkt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    said if you won't save me please don't waste my time


    i put the fun in funeral

    I always hated you,
    Hated you,
    Hated you from hello


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Je mag ook recht in mijn gezicht zeggen dat je niet met me wil samenwerken, hypocriet.

    Bijna weekend, feest! :d


    Sarah = ongewoon sexy

    Je laat me urenlang wachten zonder verklaring, terwijl het al de 4e keer is verzet (wetende dat doe je het zelfs niet) en dan valt "opeens het internet uit". Hoe wil je dat ik daar heel begrijpend en lief op ga reageren?
    Ik voel me echt emotioneel mishandeld. Je doet maar wat je wil, 'luistert' naar me maar doet er niks mee en ik ben altijd degene die het op zich moet nemen (for whatever reason) en het maar moet slikken, want anders zou ik je toch kwijtraken.
    Je weet dat ik niet lekker in mn vel voel, erger zelfs, en daar maak je gebruik van. Je steunt me niet eens of geeft me aandacht. Het enigste wat je doet is aandacht aan die katten geven van je. Nou dan ga je daar toch mee, als die je zo'n verliefd gevoel geven. Ik weet niet eens of je me nog wel speciaal of dierbaar of zelfs iets vind. Ik kan hier echt niet mee door, want dit maakt me echt kapot. Ik dacht dat alles van twee kanten moest komen..
    En dan krijg ik straks natuurlijk weer de schuld op mij, vanwege dat ik dit schrijf in het LJH en alleen mijn hart wat lichter wilde maken. Dat moet ik dan maar weer slikken, want het enigste waar hij me aandacht voor geeft is kritiek geven voor wat ik alles fout doe.
    Dankjewel. Ik voel me geliefd. Je bent er echt voor me. Ik heb je fucking 'tough love' niet nodig, dat heb ik al mijn jaren al gehad. Is het dan gewoon zo moeilijk om er gewoon voor me te zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dus de jongen waar ik een soort van flirt mee had op mijn 15e liked nu Donals Trump-posts? I dodged a cannonball!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Goed werk. Nog even en ik sluit me echt volledig af van je.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil zo graag allemaal leuke dingen doen, maar ik kan op dit moment helemaal niks en ik voel me eenzaam en leeg en iedereen met wie ik ooit sprak, spreek ik nu haast nooit meer.


    Caution first, always.

    Wie wil voor mij in de plaats naar de psycho? Buh.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mijn chatwens nu zelf maar opgelost (WELVOORVOLWASSENDINGENDUSGEENKPOPSHIT). Kan gebruikt worden via internet of je telefoon en staat altijd open (Discord applicatie)

    https://discord.gg/0p9OnP3Fr6ji6mGY

    Groetjes


    Sarah = ongewoon sexy