• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MAG IK WEG SMELTEN WANNEER HIJ ME AANKIJKT EN KASDFHKDASHFDS LIEF LACHT ok DOEI

    We're all fucked up selfish people, yay for us ^^

    Op examenreis met mn vriendinnen, hartstikke leuk en ik heb er ook wel zin in, maar ergens ben ik bang dat een verschil in geld nog wel voor problemen gaat zorgen... Want de 1 heeft zulke rijke ouders dat ze 2 paarden en een boot hebben, de andere twee zitten ergens middenin, maar mijn ouders hebben zo'n laag inkomen, dat ik volgend jaar recht heb op een maximale aanvullende beurs.... Dus waar sommigen prima voor de duurdere opties kunnen gaan tijdens de vakantie, heb ik dat liever niet.


    Stenenlikker

    -kuch- grootheidswaanzin.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Fuck off. Danku. (bloos)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Mentrix, voorbijlopend in de gangen: "Hoi, ik zal dit bot maar even in de groep gooien, maar ik heb lekker het schema van de eindwerkstukbegeleiders al gezien en twee van jullie zullen heel blij zijn, hihi, oké doei."

    ONRUSTSTOKER IK WIL WETEN WIE IK HEB AUB DANKU.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Proves my point. Last, again. I'm getting tired of this.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah well, I wouldn't choose for me either.

    Ik ga wel gewoon weg, dan heb je nog meer te roddelen over mij .-.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb hier echt geen zin in. Ik wou dat ik ziek was, dan moest ik niet gaan. Als mijn ouders niet zouden komen, zou ik misschien nog een beetje zin hebben, maar ze hoeven niet te weten dat ik er eigenlijk geen vrienden heb.


    <3

    Whatsapp verwijderd. Ik ben het zat.. Ik ben het echt alles zat..

    [ bericht aangepast op 12 feb 2016 - 16:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Trees schreef:
    Ah well, I wouldn't choose for me either.


    Zit je al in de geweldige chat?


    Sarah = ongewoon sexy

    FrenchFries schreef:
    Ik ga wel gewoon weg, dan heb je nog meer te roddelen over mij .-.

    Schat, nee ): i know its old news but i love you


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Schat, nee ): i know its old news but i love you

    Thnx me luvs Joe to <3


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Antiheld schreef:
    (...)

    Zit je al in de geweldige chat?


    Wat?