• Op een jongen uit mijn klas. Hij is heel lief. Lacht heel lief. Is heel behulpzaam wat mijn aandacht nog meer trekt.
    Hij is een Chinees maar hij zo zo hdjdksks knap.
    Ik liet net een tekening zien van mij aan hem. En hij switchte van foto's. Ik schrok ff want ik had een foto van hem genomen sneakily haaaaaaha.
    Maar ok doei. Dat was mijn verhaal.

    Sandberg schreef:
    Dit topic is cute

    like u r

    Amavi schreef:
    oh shit die jongen heeft me uitgevraagd gisteren en we hebben vandaag afgesproken en oh god, zijn lach en zijn haar en karakter.

    DUUUUUUDE

    We zaten naast elkaar, in de trein i felt his warmth and omg we talked about comics and manga and jfjfdjdj.

    hij had zo'n stofje op z'n mou. Ik haalde zo weg. Hij lachte onwijs lief naar me oh my god. Hij is wel 6,5 jaar ouder dan mij. Jdhfjsjdj. But still i can't handle his handsome'ness. Can i cry of happiness

    Constantinople schreef:
    We zaten naast elkaar, in de trein i felt his warmth and omg we talked about comics and manga and jfjfdjdj.

    hij had zo'n stofje op z'n mou. Ik haalde zo weg. Hij lachte onwijs lief naar me oh my god. Hij is wel 6,5 jaar ouder dan mij. Jdhfjsjdj. But still i can't handle his handsome'ness. Can i cry of happiness


    omg omg omg omg i'm freaking out in heree

    call him habibi.


    Heaven is a place that we all have