• en ik heb geen vriend. Vriendinnen om het mee te vieren heb ik ook niet echt - wow ik klink echt enorm vriendloos nu - dus besloot ik om wat voor de kat te kopen. Dit ook omdat hij beter niet meer in de vensterbank gaat zitten, omdat hij een van mijn moeders dure plantenpotten heeft gesloopt hihi.

    Hij lijkt het ontzettend leuk te vinden, ondanks dat hij eerst wat twijfelachtig was. Ik heb hem er in gelegd, wat snoepjes bij hem neer gelegd en nu ligt hij er nog steeds in. Ik vind 't zo leuk om hem blij te zien ;3



    Dus ehh, voor de mensen die net als ik geen vriend hebben of vrienden om het mee te vieren, wat doen jullie met Valentijnsdag? c;


    26 - 02 - '16

    Nawh cute! Ook verstandig om het aan de verwarming te hangen, zo gaat de kat de warmte opzoeken!^^

    Ik ga mijn schoolwerk versieren.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk! Ik ga de halve dag slapen, de rest chocola eten. Het is echt niet raar om Valentijn in je eentje door te brengen hoor. c:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Debbaut schreef:
    Nawh cute! Ook verstandig om het aan de verwarming te hangen, zo gaat de kat de warmte opzoeken!^^

    Ik ga mijn schoolwerk versieren.(no_chears)


    Ja, het is ook speciaal voor de verwarming c;

    Succes met je schoolwerk!


    26 - 02 - '16

    Val schreef:
    Leuk! Ik ga de halve dag slapen, de rest chocola eten. Het is echt niet raar om Valentijn in je eentje door te brengen hoor. c:


    Ah, ook fijn ja c;
    Chocolate is love, chocolate is life ^^


    26 - 02 - '16

    Mijn crush heeft me uitgevraagd dus ik doe er cool over maar stiekem ben ik aan het fangirlen vanbinnen.


    + al honderden keren gezegd maar ik ben morgen jarig!


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Van zoiets, maar dan een zak die je aan de deurknop of iets hangt, is ook een haakpatroon =3

    Ik vind t er heel leuk uitzien, Erieka!

    Je hebt die Merci toch niet gekocht, hè? :')
    Ik heb een kaartje met Chewbacca gemaakt voor een vriendin, haha. Ze had me vorig jaar een kaartje gestuurd, dus nu is het mijn beurt.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Poezie!
    Leuk, lekker warm waarschijnlijk.
    Ik ga morgen aan mijn pws werken waar ik nog 4 dagen voor heb en nog heel veel aan moet doen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Krull schreef:
    Van zoiets, maar dan een zak die je aan de deurknop of iets hangt, is ook een haakpatroon =3

    Ik vind t er heel leuk uitzien, Erieka!


    Dat klinkt ook wel leuk ja! c;

    SonOfGondor schreef:
    Je hebt die Merci toch niet gekocht, hè? :')
    Ik heb een kaartje met Chewbacca gemaakt voor een vriendin, haha. Ze had me vorig jaar een kaartje gestuurd, dus nu is het mijn beurt.


    Haha, nee, chocolade is giftig voor katten ;o

    Homeostase schreef:
    Poezie!
    Leuk, lekker warm waarschijnlijk.
    Ik ga morgen aan mijn pws werken waar ik nog 4 dagen voor heb en nog heel veel aan moet doen.


    Ja, hij heeft er de hele middag in gelegen. Nu ligt hij op tafel, want hij heeft honger en weet dat hij zo eten krijgt c;


    26 - 02 - '16

    Nope, niemand voor valentijnsdag, helaas. xd
    Gewoon normaal dagje morgen dus, haha. Niks bijzonders. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    Nope, niemand voor valentijnsdag, helaas. xd
    Gewoon normaal dagje morgen dus, haha. Niks bijzonders. (:


    Dan maar Chevy en Toby extra vertroetelen hihi c;
    Ik heb ook zin in maandag tho; fotoshoot, fotoclub en korting op chocolaaaa <3


    26 - 02 - '16

    Wat snoezig!

    Ik ga morgen met m'n zus en ouders naar Beauty and the Beast, ben ik toch niet zo lonely ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Wat snoezig!

    Ik ga morgen met m'n zus en ouders naar Beauty and the Beast, ben ik toch niet zo lonely ^^


    Thankyouu <3

    Laat je even weten hoe het was? Dat lijkt me namelijk echt een leuk iets voor een musical!


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Thankyouu <3

    Laat je even weten hoe het was? Dat lijkt me namelijk echt een leuk iets voor een musical!


    Ik heb 'm enkele jaren geleden in Belgie gezien, en aangezien ik musicals in Nederland sowieso beter vind, twijfel ik er niet aan dat hij minstens even goed zal zijn ^^
    En met een Disney-musical kan je in principe ook al niet veel verkeerd doen. Maar ik houd je op de hoogte :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Oncilla schreef:
    (...)

    Dan maar Chevy en Toby extra vertroetelen hihi c;
    Ik heb ook zin in maandag tho; fotoshoot, fotoclub en korting op chocolaaaa <3


    Haha komt goeeed. c:

    En omg, gaaaaaaf! Dat klinkt echt als een geweldige dag! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •