• en ik heb geen vriend. Vriendinnen om het mee te vieren heb ik ook niet echt - wow ik klink echt enorm vriendloos nu - dus besloot ik om wat voor de kat te kopen. Dit ook omdat hij beter niet meer in de vensterbank gaat zitten, omdat hij een van mijn moeders dure plantenpotten heeft gesloopt hihi.

    Hij lijkt het ontzettend leuk te vinden, ondanks dat hij eerst wat twijfelachtig was. Ik heb hem er in gelegd, wat snoepjes bij hem neer gelegd en nu ligt hij er nog steeds in. Ik vind 't zo leuk om hem blij te zien ;3



    Dus ehh, voor de mensen die net als ik geen vriend hebben of vrienden om het mee te vieren, wat doen jullie met Valentijnsdag? c;


    26 - 02 - '16

    Galinda schreef:
    (...)

    Ik heb 'm enkele jaren geleden in Belgie gezien, en aangezien ik musicals in Nederland sowieso beter vind, twijfel ik er niet aan dat hij minstens even goed zal zijn ^^
    En met een Disney-musical kan je in principe ook al niet veel verkeerd doen. Maar ik houd je op de hoogte :3


    Ah ja, ik heb er zelf niet zoveel ervaring mee. De enige musical die ik ooit heb gezien is Narnia c;


    26 - 02 - '16


    Di's nog leuker. :v)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is ook leuk, maar mijn kat houdt niet van dat het eventueel kan schommelen. Dat vindt 'ie eng..


    26 - 02 - '16

    Wat lief dat je iets hebt gekocht voor je kat. Ik kan wel begrijpen dat hij het eng vond.

    Vandaag heb ik mijn bed verschoond en gestofzuigd, maar dat is niet speciaal.


    Physics is awesome

    Kelmeckis schreef:
    Wat lief dat je iets hebt gekocht voor je kat. Ik kan wel begrijpen dat hij het eng vond.

    Vandaag heb ik mijn bed verschoond en gestofzuigd, maar dat is niet speciaal.


    Ah, schoonmaken is ook wel prettig soms. Vooral het opgeluchte gevoel wat je na die tijd hebt (;


    26 - 02 - '16