• Ik heb er dus meerdere, maar weet niet welke leuker is, al er al 1 zou zijn waar genoeg animo voor is.

    De eerste is nog vrij simpel en is gebaseerd op een vrij nieuwe serie, genaamd Quantico. De RPG zal gaan over een X aantal mensen die in Quantico opgeleid worden tot FBI, al is de kans groot dat je van de opleiding wordt geschopt voordat je slaagt. In Quantico leer je verschillende vaardigheden, zowel physiek als mentaal.

    Het tweede idee is ook niet zo doordacht en moeilijk; Een X aantal vrouwen leiden een criminele bende, die misschien niet zozeer moord, maar wel een gevaar vormt voor de nationale veiligheid. Een groep mannen wordt ingezet om undercover te gaan en de meiden en bewijs van de vrouwen hun praktijken te vinden, voor de vrouwen hun doel bereiken.

    Het derde idee is misschien een klein beetje overdone, maar ik vindt het jammer omdat zoiets nog nooit echt gestart is naar mijn weten, vandaar de kleine twist.
    Myopia is een Amerikaans bedrijf dat zich in Hollywood bevindt. In plaats van zich te focussen om 1 specialiteit, zoals dans of zang of acteren, kiest Myopia mensen op basis van hoe goed ze zijn in wat zij doen. Dansers, schrijvers, modellen, zangeressen, Myopia spaart ze als het ware en probeert zoveel mogelijk aan hen te verdienen. Ze worden volledig uitgemolken en vervolgens reikelijk beloont voor hun diensten, maar hoe gelukkig zijn deze mensen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    De 3e klinkt echt interessant! De anderen ook wel, maar die heeft wel mijn voorkeur. Zeker wat mee doen :)


    She loops the looping around my mind