• "Stiekem een echte wolf in hart en nieren."


    Complimentjes
    Paardenvriend
    je bent een lieve meid,
    Bij jouw kan ik altijd mijn verhaal kwijt.
    Ik wil dat je weet,
    Dat ik je sowieso nooit vergeet!
    X Lente


    Scintellare
    Lieve lieve lieve Kiki,
    Ik ben zo blij dat ik jou hier ooit heb ontmoet. Door jou is Lucy nu ook zo'n goede vriendin van ons.
    Al die glimlachen die ik heb gekregen, en sowieso nog zal krijgen door jou.
    Je bent echt een fantastisch mens! En voor geen geld zou ik jou kwijt willen.
    Dus geniet van je plekje in de zon!
    Groetjess, Sofie


    LordOfTheFries
    Hey, ik wilde even zeggen dat je een toffe vriendin bent en ik een hele leuke tijd met jou beleef op quizlet! (:


    Lucens
    Lieve _Shinx,
    De laatste tijd heb je het druk op school en kom je weinig online. Vele pogingen om te bewijzen hoeveel we om je geven van mij en Sofie hebben plaats gevonden. Tevergeefs natuurlijk, want we konden niet zorgen dat je het minder druk had op school. Ondanks die pogingen om je op te vrolijken verdien je nog meer, vandaar dat ik je opgegeven heb. Je bent super lief en helpt iedereen. Zonder jou was ik waarschijnlijk al lang van Quizlet afgegaan. Je bent altijd vrolijk, zelfs in de verdrietigste tijden en dat waardeer ik zeer. Maar natuurlijk mag je altijd verdrietig zijn! Ik zou zeggen geniet van je dag!

    Groetjes Lucens



    Creatie(s) in de kijker
    Echte Warrior Cats fans zullen blij zijn, want wisten jullie dat _Shinx een fan is die er een story over schrijft?

    Warrior Cats~Grijsvacht
    Grijskit-Grijspoot-Grijsvacht
    Greykit-Greypaw-Greyfur
    Een moedige kat
    Die leeft in de WindClan
    Een krijger
    Een bijzondere kat
    Dat is Grijsvacht
    In deze story staat zijn verhaal
    Het verhaal van Grijsvacht

    Hebben jullie nog een lief complimentje of meerdere voor deze top user? Laat deze dan zeker achter in dit topic!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Super awesome!!! Heel erg bedankt allemaal!!! Super lief!


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    Wat een verrassing. Leuke en mooie layout.
    @ _Shinx: Mijn zusje houdt ook heel erg van wolven, haha. Zelfs zo erg dat ik met wolven altijd aan haar moet denken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit is echt een heel mooi idee, en hartverwarmend <3

    @Nippon Echt? Haha, wat leuk!

    @Wolfram Vind ik nou ook, ik was echt verrast toen ik het zag C:


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    _Shinx schreef:
    @Nippon Echt? Haha, wat leuk!

    @Wolfram Vind ik nou ook, ik was echt verrast toen ik het zag C:

    Ja, haar eerste paar namen hier op Quizlet hadden ook iets met wolven te maken. Maar leuk, dat je bent uitgekozen. Nog veel plezier c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wilde ook wat sturen maar ten eerste wat vergeten, en ten tweede ik kon niks bijzonders bedenken. ;3


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Nippon schreef:
    (...)
    Ja, haar eerste paar namen hier op Quizlet hadden ook iets met wolven te maken. Maar leuk, dat je bent uitgekozen. Nog veel plezier c:



    Wat leuk!
    Dankje! C:


    I don't care how old I am, I'm going in the bouncy castle!

    Hey Kiki. Ik weet dat we ruzie hebben maar toch zou ik iets willen zeggen.
    Het spijt mij enorm dat ik je heb laten vallen als een baksteen en dat ik jaloers
    Was en gewoon sorry voor alles! Zonder onze vriendschap overleef ik het niet
    Op school, thuis, overal! Ik voelde me heel erg slecht een of twee dagen na de ruzie
    Je hebt me nu toch al een tijdje geblokkeerd en als het kan zou je me dan willen
    Unblocken ik weet dat het moeilijk is om de eerste stap na een ruzie te zette.
    Maar aub voor mij is het ook moeilijk om elke dag af te zien en te kijken naar onze leuke
    Momenten! Elke zondag en zaterdag morgens had ik iemand om mee te praten! Ik wil het
    Terug als vroeger! Aub ik ben echt verandert. X<


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful