• Nu klink ik echt als een soort rare stalker, maar ik merk gewoon dat ik niet echt veel praat met mensen op Q behalve die mensen met wie ik op facebook praat en ook op Q zitten. En ik wil wel graag praten met mensen op Q, ook zou ik het echt niet erg vinden om bij meerdere users een berichtje achter te laten, maar ik weet niet of mensen daar op zitten te wachten. Om het maar even zo uit te drukken. Daarnaast weet ik bij sommige mensen ook echt niet waar ik over moet praten, terwijl zij mij wel aardig lijken en ik dus graag met ze wil praten.

    Ook ben ik mij ervan bewust dat ik soms veel kan praten, hoewel ik soms beter kan weg laten, en dit dus irritant kan zijn of als ik teveel over mijzelf praten.

    Dus zijn er mensen die het wel zien zitten om met mij te praten? (Ik bijt niet)

    Zou jij met mij willen praten?

    90.0% (36 stemmen)
     
    Ja

    10.0% (4 stemmen)
     
    Nee


    Physics is awesome

    Je mag me altijd een berichtje sturen hoor! Ik praat ook niet met heel veel mensen (= bijna geen tot geen?) en vind dat toch wel jammer. :'D


    She's imperfect but she tries

    Je mag mij wel spammen hoor. ^^ Volgens mij heb ik precies 0 vrienden op Q. :')

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 16:48 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ja hoor. Mijn gb staat voor je open voor alles en nog wat (:

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 16:44 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Je mag mij ook altijd een berichtje sturen. (: Ondanks dat we in een Facebookgroep/chat zitten, haha.


    One Who Travels A Higher Path.

    Hue, ik heb toch geen andere mensen om m'n gb vol te spammen, dus leef je uit /o/


    because i knew you, i have been changed for good

    Mij mag je ook altijd een berichtje sturen. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    MaIfoys schreef:
    Je mag mij wel spammer hoor. ^^ Volgens mij heb ik precies 0 vrienden op Q. :')


    Heaven is a place that we all have

    Philip schreef:
    Ja hoor. Mijn gb staat voor je open voor alles en nog wat (:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    MaIfoys schreef:
    Je mag mij wel spammen hoor. ^^ Volgens mij heb ik precies 0 vrienden op Q. :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Haha, misschien is een spam-mijn-gastenboek-maar-vol-topic sowieso een goed idee. :')
    Nou ja, ik spreek je eigenlijk op FB en daar reageer ik tien keer sneller dan op Q, dus misschien is het onverstandig om die gesprekken naar Q te verplaatsen xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kom maar bij mij.

    Spam maar hoor :Y)


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Volgens mij wordt jij nu nog voller gespamd door mensen die wel met je willen praten dan dat je zelf spamt, maargoed. Als je nóg iemand nodig hebt ^^ *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb niet eens read answer en delete, dus je spamt niet voor niets. Je bent welkom!


    You dare to gaze upon me?

    Dodeka schreef:
    Je mag mij ook altijd een berichtje sturen. (: Ondanks dat we in een Facebookgroep/chat zitten, haha.


    16 - 09 - '17