• Nu klink ik echt als een soort rare stalker, maar ik merk gewoon dat ik niet echt veel praat met mensen op Q behalve die mensen met wie ik op facebook praat en ook op Q zitten. En ik wil wel graag praten met mensen op Q, ook zou ik het echt niet erg vinden om bij meerdere users een berichtje achter te laten, maar ik weet niet of mensen daar op zitten te wachten. Om het maar even zo uit te drukken. Daarnaast weet ik bij sommige mensen ook echt niet waar ik over moet praten, terwijl zij mij wel aardig lijken en ik dus graag met ze wil praten.

    Ook ben ik mij ervan bewust dat ik soms veel kan praten, hoewel ik soms beter kan weg laten, en dit dus irritant kan zijn of als ik teveel over mijzelf praten.

    Dus zijn er mensen die het wel zien zitten om met mij te praten? (Ik bijt niet)

    Zou jij met mij willen praten?

    90.0% (36 stemmen)
     
    Ja

    10.0% (4 stemmen)
     
    Nee


    Physics is awesome

    Hahaha , nou leef je uit :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MaIfoys schreef:
    Je mag mij wel spammen hoor. ^^ Volgens mij heb ik precies 0 vrienden op Q. :')


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Spam-me! Mijn gastenboek staat open voor alles en iedereen!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Misschien moeten we maar een squad vormen met iedereen die precies 0 vrienden heeft. :') Anyway, mijn GB staat voor iedereen open.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2016 - 18:04 ]


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Salam schreef:
    Spam-me! Mijn gastenboek staat open voor alles en iedereen!

    Mijn GB staat altijd open *O*


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Altijd welkom!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn GB staat ook altijd open. (:


    The truth is out there.

    Mignon schreef:
    Je mag me altijd een berichtje sturen hoor! Ik praat ook niet met heel veel mensen (= bijna geen tot geen?) en vind dat toch wel jammer. :'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Jeetje, zoveel reacties had ik niet verwacht. ProngsPotter heeft gelijk, dat vind ik helemaal niet erg, hoor. Mijn gastenboek staat ook open voor iedereen.

    Laat maar weten als jullie spam-mijn-gastenboek-maar-vol-topic wel zien zitten, als er nog geen een is.

    Wie heeft er nee gestemd op de poll? Ik wil weten waarom iemand voor nee heeft gestemd.


    Physics is awesome

    Je bent welkom! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    MaIfoys schreef:
    Je mag mij wel spammen hoor. ^^ Volgens mij heb ik precies 0 vrienden op Q. :')


    <3

    Mijn gb staat open voor alles en iedereen c: Ik vind een praatje meestal wel erg gezellig ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mignon schreef:
    Je mag me altijd een berichtje sturen hoor! Ik praat ook niet met heel veel mensen (= bijna geen tot geen?) en vind dat toch wel jammer. :'D


    Life is a beautiful struggle

    MaIfoys schreef:
    Misschien moeten we maar een squad vormen met iedereen die precies 0 vrienden heeft. :') Anyway, mijn GB staat voor iedereen open.


    Dat zou een mogelijkheid kunnen zijn. Maar je maakte vast een grapje.


    Physics is awesome