• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Have fun guuys! I'll be going to Rotterdam tomorrow so no epic partying for me ;D


    No growth of the heart is ever a waste

    Het was echt super super tof en gezellig. Mijn vader heeft alleen wel het boek tijdelijk gestolen om de achterkant etc. Te lezen though hahahaha.


    Happy Birthday my Potter!

    Het was echt ongelooflijk gaaf! Super!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Waarom zie ik nu pas dat het in Aalsmeer was? Mijn vriend woont daar, was makkelijk geweest om heen te gaan. Als mijn nichtje en neefje niet jarig waren dit weekend had ik echt wel heen gewild.

    Een late reactie van mijn kant, maar ik vond het echt super dat jullie er waren! *O*


    Every villain is a hero in his own mind.