• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    ProngsPotter schreef:
    Hahhahaha je hebt James en mij op een vreemde manier aan elkaar geplakt :'D

    //

    Mijn outfit wordt steeds meer compleet. Ook tattoo nu gemaakt (of bedacht en getest :'D ) ^^

    Nice! Ben benieuwd! (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Froukje en Anna, lukt het jullie eventueel om een kwartier eerder te komen morgen? Vanwege wat jullie meenemen? c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    Froukje en Anna, lukt het jullie eventueel om een kwartier eerder te komen morgen? Vanwege wat jullie meenemen? c;


    Hahahahah timing dit :'D Net een pb verzonden of het mogelijk is om wat eerder te komen XD
    Dus, helemaal prima ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Haha, ja heel bijzonder dit :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga mijn best doen, maar ik neem ook Femke nog mee van station dus dan moeten we even kijken wat de planning dan gaat worden zaterdag.


    Happy Birthday my Potter!

    Okido! (:


    Every villain is a hero in his own mind.



    Nou ingrediënten genoeg iig (de eieren liggen in de koelkast). De blauwe kleurstof draagt ook echt de naam "oceaan blauw". It was meant to be (fish) (pirate)


    Happy Birthday my Potter!

    Dumbledory schreef:



    Nou ingrediënten genoeg iig (de eieren liggen in de koelkast). De blauwe kleurstof draagt ook echt de naam "oceaan blauw". It was meant to be (fish) (pirate)


    Hahahahahah jaaa :'D
    Succes met bakken Anna! May the cupcakes be ever in your favor! (Ouders worden eraan herinnerd dat eerstejaars geen eigen cupcakes mogen bezitten)

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 16:55 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aaah gaaf c;
    Ik had helaas geen tijd meer om wat (bootjesvlaggen/kaart) te maken. Trailer problems enzo. Nou ja ik hoop dat jullie het wat vinden morgen :')
    Ik heb in elk geval piratenballonnen en ga morgen de zolder op om een schatkist-iets te zoeken en dingen om het mee te vullen 8D

    [ bericht aangepast op 8 april 2016 - 17:02 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik kom ook eerder omdat ik Froukje afhaal van het station (:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Jaa ik hoorde het. Prima. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Josiah schreef:
    Ik kom ook eerder omdat ik Froukje afhaal van het station (:


    Mel, kan jij anders een bootjes slinger maken? :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Mel, kan jij anders een bootjes slinger maken? :'D

    Gosh no, dan ruineer ik letterlijk alles :') laat me nooit alleen met een schaar en gekleurd papier!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Josiah schreef:
    (...)
    Gosh no, dan ruineer ik letterlijk alles :') laat me nooit alleen met een schaar en gekleurd papier!

    Haha. je lijkt mij wel. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil wel een bootjesslinger maken!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!