• Hi (:

    Ter ere van de publicatie van mijn eerste boek geef ik op zaterdag 9 april een Trolls & Pirates themafeestje.
    Nu hoop ik dat er hier nog creatievelingen zijn die ideeën hebben om de boel wat op te fleuren of voor hapjes in deze sfeer.

    Daarnaast zijn jullie ook van harte welkom, want het lijkt me ontzettend tof als jullie erbij zijn. Quizlet is toch een beetje mijn tweede familie. c;
    Ik heb alleen wel graag dat jullie dat doorgeven i.v.m. de inkopen. Dat kun je gewoon hier doen.
    Het is mogelijk om te blijven slapen (maar wel in een mooie omgebouwde schuur (met een heater). Dan houden we gewoon nog een gezellige afterparty.



    Mocht je misschien of zeker willen komen dan maak ik er een mooi lijstje van en mocht je me blij kunnen maken met goeie tips dan hoor ik die ook graag c;

    Zeker
    Invincibility || Melissa (+ vriendin)
    Kelmeckis || Kim
    tubbietoost || Irma
    Lily_Evans || Anna
    JamesPotter[q] || Femke
    [q]ProngsPotter
    || Froukje

    Misschien
    Oncilla || Erieka
    Organa || Megan
    CARAS || Femke
    Scandal || Erica

    Je kunt je ook hier aanmelden. (:

    [ bericht aangepast op 6 april 2016 - 21:54 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het zo jammer dat ik er niet bij kan zijn :c


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het heel jammer, maar niemand heeft meer op mijn oproep gereageerd en ik wil eigenlijk al heel graag naar Emmen volgende week. Dus ik pas voor deze keer. Als ik genoeg geld heb, ga ik je boek zeker kopen, Natas en voor een volgend feestje mag je me zeker uitnodigen. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    JamesPotter schreef:
    Ik wil wel een bootjesslinger maken!


    Is dit nodig Natas? Anders ga ik nu even bezig


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Natas, Femke kan dan aankomen op Hoofddorp om 18:38 en dan gaan we vervolgens vrolijk op zoek naar lijnbaan 5. Het kan dus dat we dan wel erg aan de vroege kant zijn, maar de cupcakes zijn dan wel sws op tijd -mits we geen uren ronddwalen in Aalsmeer/Hoofddorp voor we het gevonden hebben lol.


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Is dit nodig Natas? Anders ga ik nu even bezig

    Haha ik durf bijna geen ja te zeggen want jullie doen al zoveel, maar ik zou het wel heel leuk vinden :3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dumbledory schreef:
    Natas, Femke kan dan aankomen op Hoofddorp om 18:38 en dan gaan we vervolgens vrolijk op zoek naar lijnbaan 5. Het kan dus dat we dan wel erg aan de vroege kant zijn, maar de cupcakes zijn dan wel sws op tijd -mits we geen uren ronddwalen in Aalsmeer/Hoofddorp voor we het gevonden hebben lol.

    Haha is prima. Wij zijn er vanaf half 7. Wel grote kans dat we dan nog bezig zijn met klaarzetten enzo ;d


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)
    Haha is prima. Wij zijn er vanaf half 7. Wel grote kans dat we dan nog bezig zijn met klaarzetten enzo ;d


    Oh kunnen we mooi helpen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Loebas schreef:
    Ik vind het heel jammer, maar niemand heeft meer op mijn oproep gereageerd en ik wil eigenlijk al heel graag naar Emmen volgende week. Dus ik pas voor deze keer. Als ik genoeg geld heb, ga ik je boek zeker kopen, Natas en voor een volgend feestje mag je me zeker uitnodigen. ^^

    Aah jammer! Ik was al bang dat er niemand uit de buurt kwam, maar je weet het maar nooit. Maar Emmen is ook leuk (en langer) dus dat snap ik helemaal, hehe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dumbledory schreef:
    (...)

    Oh kunnen we mooi helpen c;

    Haha jullie zijn lief


    Every villain is a hero in his own mind.

    Piranha schreef:
    (...)
    Haha ik durf bijna geen ja te zeggen want jullie doen al zoveel, maar ik zou het wel heel leuk vinden :3


    Ik ga er mee bezig(;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    De bootjes kunnen echt varen (wbw)

    Ik wilde eerst bootjes uitknippen, maar dat werd lelijk, dus nu ben ik bootjes aan het vouwen(Weer een nieuwe vaardigheid geleerd) en word het een 3d slinger die echt kan varen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aah wat super cool haha <3


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb nu bijna 3 meter. Hoe lang moet de slinger zijn?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb nu bijna 3 meter. Hoe lang moet de slinger zijn?


    Hahahahaha Jameeeesss wat geweldig!!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!