• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FUCK. OFF.

    ugh nee geen zin in treinleef ):


    because i knew you, i have been changed for good

    Dat gevoel dat je echt even vanachter je door je laptop of telefoon wilt kruipen en degene zo hard wilt knuffelen dat het jouw zelfs pijn doet dat dat gewoon onmogelijk is.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    Dat gevoel dat je echt even vanachter je door je laptop of telefoon wilt kruipen en degene zo hard wilt knuffelen dat het jouw zelfs pijn doet dat dat gewoon onmogelijk is.


    <3

    Er bestaat een dramatische Spock/Kirk fanvid op Wait For It uit Hamilton met een AU happy end voor Spock Prime en hET WERKT. Het internet is zo'n bizarre plek soms, omfg. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Beste Frans-sprekende mannen in de trein, hour gvd jullie koppen en zet die muziek uit. Die silence op het raam staat er niet als versiering


    because i knew you, i have been changed for good


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trees schreef:
    (...)

    <3

    <3


    Ik vind het echt vreselijk zielig voor hem dat hij afscheid moet nemen van zijn zus. :c Hopelijk komt in Mei zijn moeder ook weer, dat deed hem goed.


    I'm your little ray of pitch black.

    Asuka schreef:
    (...)
    <3


    Ik vind het echt vreselijk zielig voor hem dat hij afscheid moet nemen van zijn zus. :c Hopelijk komt in Mei zijn moeder ook weer, dat deed hem goed.


    Aw, gaat ze weer terug naar hun eigen land? :c

    Ik kreeg vandaag een roze skippybal tegen mijn hoofd.. ;-;


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Het enige voordeel aan deze eindeloze vertraging is dat ik gewend raak aan het openbaar vervoer in noord-chosun. Ugh.


    because i knew you, i have been changed for good

    Patat of broodje mozzarella/pesto/tomaat als avondeten? Hmmm de struggles

    Trees schreef:
    Patat of broodje mozzarella/pesto/tomaat als avondeten? Hmmm de struggles

    patat
    Ik heb zin in patat ;;;-;;

    Trees schreef:
    Patat of broodje mozzarella/pesto/tomaat als avondeten? Hmmm de struggles


    Ik zat net nog te denken hoelang ik al geen patat meer heb gehad. Te lang, dus ik stem voor patat, zodat tenminste iemand het krijgt. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik verbaas me elke keer weer hoe anders ik er uit zie met make up.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 16:23 ]