• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trees schreef:
    Patat of broodje mozzarella/pesto/tomaat als avondeten? Hmmm de struggles


    Patat. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Skadi schreef:
    (...)
    Ja, hihi ^^ die zijn hier.


    Jaloers :o


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vertrouw mijn vriend voor geen cent. Hoe krijgt hij het voor elkaar om elke maand 1100 euro uit te geven? Alles gaat vast naar drugs.

    Onze relatie is nog steeds niet de oude. Erg jammer als we het niet kunnen redden.

    Hoe wil je me trouwens ooit ten huwelijk vragen zonder geld voor een ring? Het hoeft niet honderden euro's te zijn, maar een beetje kwaliteit wel.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 16:50 ]

    wtf mijn batterij ging van 14% naar 4% in minder dan 60 seconden.

    Achievement schreef:
    wtf mijn batterij ging van 14% naar 4% in minder dan 60 seconden.

    Dat deed die van mij ook een keer, maar dan van 70 naar 15. Vraag niet hoe :')


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Dat deed die van mij ook een keer, maar dan van 70 naar 15. Vraag niet hoe :')

    omggggg. Maar serieus ik keek er 10 seconden naar ging van 7 naar 4. Waz wrong with u phone.
    Ik heb gelijk mijn internet uit gezet want ik moet nog 1,5 uur reizen. And pls don't let me without music :')

    Achievement schreef:
    (...)
    omggggg. Maar serieus ik keek er 10 seconden naar ging van 7 naar 4. Waz wrong with u phone.
    Ik heb gelijk mijn internet uit gezet want ik moet nog 1,5 uur reizen. And pls don't let me without music :')

    Oeiii, succes ermee!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan geen patat meer zien. Blegh.


    26 - 02 - '16

    Ugh ik haat het als mensen praten in stiltecoupes like can you not please.


    because i knew you, i have been changed for good

    omg zo veel pijn


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik ben zo sdfyghjkl dom he... Waarom deed ik dat??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oncilla schreef:
    Ik kan geen patat meer zien. Blegh.

    Anders ik wel. Als het geen gekookte aardappelen zijn, zijn het wel gefrituurde.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nippon schreef:
    (...)
    Anders ik wel. Als het geen gekookte aardappelen zijn, zijn het wel gefrituurde.


    Ik loop nu stage in een cafetaria, dus dan ben je het na twee dagen al zat. Vandaag was m'n derde dag ^^


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    (...)

    Ik loop nu stage in een cafetaria, dus dan ben je het na twee dagen al zat. Vandaag was m'n derde dag ^^

    Haha, dan is het begrijpelijk. Die geur omringt je helemaal en gaat vastzitten in je kleding, D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga denk ik maar beginnen aan Legends Of Tomorrow..


    — Inner peace, it's hard to find. —