• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nippon schreef:
    Waar the hell is toch dat topic voor de code van columns. Ik zoek me al een hele tijd de vinketering.

    Hier staat er 1 in:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=176099


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Trikova schreef:
    (...)
    Hier staat er 1 in:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=176099

    Ik weet het. Dankjewel voor de moeite, ik waardeer het, maar ik bedoel echt degene die is gepost door een mod, de uitgebreide versie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oké, interessant hier. Ingeschreven voor de open dag, het is in freaking Rotterdam en ik ben bang en een heel klein beetje enthousiast. Gelukkig pas eind maart.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    she's so cute I wanna die ;A;


    because i knew you, i have been changed for good

    @ Trivoka: Oke, nvm. Ik heb 'm al gevonden, haha. Voor degenen die het ook misschien handig vinden, klik hier.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 23:17 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tijd voor een break jezus christus


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jij strooit echt je liefde rond joh, ik word er mee overdonderd zo erg :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben de enigste die moeite doet om te praten, en nu 'opeens' praat je wel. Weetje, ik heb hier totaal geen zin in. Ik ga stoppen met praten, begin jij maar eens een gesprek te houden, want ik ben het zat dat het altijd van mijn kant komt en je het for granted neemt.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Au. Keelpijn.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ga eens weg met je jank kind. Daar hebben wij zin in zeg..

    Oeps, ik heb mijn afmeld briefje verkeerd ingevuld. Nu ben ik gister ongeoorloofd afwezig geweest en vandaag geoorloofd afwezig, terwijl ik wss de hele dag op school blijf. Ik moest em ook zo gehaast invullen dat ik maar een gokje naar de datum heb gedaan, gezien ik die niet kon checken.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2016 - 8:58 ]

    Vijf dag clean. Verpest. U fucking idiot. (cat)

    What am I even doing here?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Rijbewijs gehaald *u*


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Kunnen die kleuters niet even hun mond houden? Dit is een bieb, geen dierentuin. Er zijn hier mensen aan het werk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Honger. Altijd honger.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt