• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Patholoog schreef:
    Ik wilde naar de leeromgeving van mijn uni gaan: toledo. Dus ik begin in te typen tol.. , maar omdat ik een debiel ben, typ ik per ongeluk trol(?) en druk om een of andere reden op enter en voor ik het wist had ik mijzelf getrolled. Lol.


    Hahaha, dit vind ik een erg mooi verhaal. :'D Ik typ heel vaak qui en verwacht dat dat automatisch wordt aangevuld naar quizlet.nl, maar soms is mijn browser wat te traag en druk ik al op enter. Google denkt inmiddels waarschijnlijk dat ik een extreem verwarde leerling Frans ben die honderd keer de betekenis van hetzelfde woord moet opzoeken. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan


    It's that time again. I will never get over this pain.

    Diplodocus schreef:
    Bucckyy :'D


    Geen idee wat de context voor deze uitroep is, maar I approve. :Y)

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 21:41 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ich schrei in die Nacht fьare Dich,
    Lass mich nicht I'm Stich,
    Spring nicht.



    Pfff, I want hugs. I feel like shit for no reason at all. En geen idee hoe ik mezelf er deze keer weer uit ga helpen. De ideeën raken op.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    Ich schrei in die Nacht fьare Dich,
    Lass mich nicht I'm Stich,
    Spring nicht.



    Pfff, I want hugs. I feel like shit for no reason at all. En geen idee hoe ik mezelf er deze keer weer uit ga helpen. De ideeën raken op.



    26 - 02 - '16

    De titel van Lucht je hart kan beter veranderd worden naar "random praattopic", want er worden meer gesprekken gehouden dan dat er "het hart gelucht" wordt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Square schreef:
    (...)

    Geen idee wat de context voor deze uitroep is, maar I approve. :Y)


    Ik heb een pittenkussentje in de vorm van een schildpad (vrienden hebben ook een obsessie) gekregen en ik heb hem Bucky genoemd. Daarnaast heb ik gisteren de films van Captain America gekregen. Dus BUCKKYYY. PS, ik heb een vriendin op Q gekregen en dit is haar profiel. Ze heeft een prachtig gedichtje geschreven over Bucky. :3


    What would Emma do?

    Ugh, waarom voel ik overal kriebels als ik een spin zie. En nog iets anders, waarom komen spinnen altijd naar mijn kot? Ik ben niet Aragog! Zoek jullie eigen leider.

    @Inge, dank je!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oké volgens mij wil iedereen hier hugs en voelen veel mensen zich kut en dat haat ik :c

    [ bericht aangepast op 18 feb 2016 - 21:44 ]

    Yaaay the fluffy feeling is gone *Sarcastic smile*


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    @Erieka
    Ghehe, die gif is grappig. :3



    @Iedereen


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ugh echt wow. Ik kan nooit wennen aan eerste dagen op nieuwe plekken. Pff. Wat een heftigheid. Het is al meer dan een uur reizen, maar het is ook allemaal nieuw en eng en ik ben bang om fouten te maken ugh halp.


    26 - 02 - '16

    Oncilla schreef:
    Ugh echt wow. Ik kan nooit wennen aan eerste dagen op nieuwe plekken. Pff. Wat een heftigheid. Het is al meer dan een uur reizen, maar het is ook allemaal nieuw en eng en ik ben bang om fouten te maken ugh halp.


    Is het wel leuk? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Tell me would you kill to save a life?
    Tell me would you kill to prove you're right?
    Crash, crash, burn, let it all burn
    This hurricane's chasing us all underground


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ipseity schreef:
    (...)

    Is het wel leuk? (:


    Ja, heb nog niet veel bijzonders gedaan, maar het is er wel leuk voor zover ik heb mogen ervaren c;


    26 - 02 - '16