• Hallo iedereen,

    Ik en een vriendin zouden willen afvallen en wat willen bewegen.
    Maar we hebben niet echt een idee hoe we er aan beginnen.
    Of hoe we aan een schema moeten houden. Of welk dat beter is.
    Het is vooral voor mij omdat ik nog al te graag eet en ik dat toch zou willen laten.
    Dus kan er iemand mij en die vriendin helpen?

    Bedankt al


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Graag gedaan ;) ps Biologische citroenen is beter dan gemanipuleerde. Je kan ze kopen in de supermarkt, maar in bioplaza zijn ze wat goedkoper dan in gewone supermarkten.


    Hmm zal het dan toch maar eens proberen :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    maIum schreef:
    (...)

    Citroen helpt wel om je maag te doen 'inkrimpen' of zo iets. Het is in ieder geval altijd dat het een bepaald effect heeft op je maag, waardoor je minder snel zin hebt in snoep en andere zoetigheden.
    Ik heb ook een tijdje geprobeerd om in een glas water een citroen te doen, maar heb dit niet volgehouden omdat ik de smaak gewoon echt niet kon hebben hahaha.


    Hmm da zal misschien bij mij ook het geval zijn.
    Maar ik ga het toch eens proberen. Want mijn honger naar zoetigheid is groot.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Het is bewezen dat er niet genoeg van die stoffen in een citroen zitten om deze voordelen te hebben. Anders moet je toch echt een paar citroenen uitknijpen boven je glaasje water en ik denk niet dat iemand dat lekker zal vinden.


    If you can't hide it, just throw some fucking glitter all over it.

    Flowerpowers schreef:
    (...)

    Graag gedaan ;) ps Biologische citroenen is beter dan gemanipuleerde. Je kan ze kopen in de supermarkt, maar in bioplaza zijn ze wat goedkoper dan in gewone supermarkten.

    Not buying it, sorry. Als het echt zo'n goed middel is als jij claimt dat en dat effect heeft, dan was het wel opgenomen in mijn leerstof; ik studeer dietetiek. Daarnaast heb ik genoeg gelezen wat het juist ontkracht.


    "I shut my eyes in order to see.'

    -

    [ bericht aangepast op 21 feb 2016 - 19:57 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Drink anders zoete thee, zoals mango peach. Dan heb je misschien iets minder zin in snoep ofzo (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Drink anders zoete thee, zoals mango peach. Dan heb je misschien iets minder zin in snoep ofzo (:


    Ik heb het niet zo op mango. Dus dat gaat niet helpen. Toch bedankt :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,