• Ik heb voor mijn opleiding een Law opdracht en daarvoor moeten we de clauses in onze eigen woorden zetten, maar ik weet niet bij alles zeker wat het betekent. Is er iemand die hier verstand van heeft en mij zou kunnen helpen c: ? Het gaat om Contract Law en het is in het Engels.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben geen rechten student maar ik kan wel proberen met vertalen?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Volgens mij studeren zowel Mignon als Val rechten, dus je kan het eens aan hen vragen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    HalfBloodPrince schreef:
    Ik ben geen rechten student maar ik kan wel proberen met vertalen?


    Ik heb je een PB gestuurd. Bedankt alvast c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil er best naar kijken, hoor! Ik studeer wel Nederlands recht, dus met de Engelse termen ben ik niet bepaald bezig, maar wie weet kunnen we er samen wel uitkomen. (:


    She's imperfect but she tries

    Salam schreef:
    Volgens mij studeren zowel Mignon als Val rechten, dus je kan het eens aan hen vragen?

    Whoah dude, hoe weet jij dat nog? Haha.

    Maar ja, ik studeer Europees recht dus ik kan wel even kijken als je wil? Maar ik kan niks beloven aangezien ik niet thuis ben in contract law.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mignon schreef:
    Ik wil er best naar kijken, hoor! Ik studeer wel Nederlands recht, dus met de Engelse termen ben ik niet bepaald bezig, maar wie weet kunnen we er samen wel uitkomen. (:


    Val schreef:
    (...)
    Whoah dude, hoe weet jij dat nog? Haha.

    Maar ja, ik studeer Europees recht dus ik kan wel even kijken als je wil? Maar ik kan niks beloven aangezien ik niet thuis ben in contract law.


    Ik heb jullie beide ook een PB gestuurd c: Het zijn trouwens niet zozeer termen, het is meer het taalgebruik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered