• Hoi, mensen zoals je in de titel leest: Ben jij gelovig?

    Ja of nee, laat ook even weten welke geloof je in geloof

    Zo ja, ik geloof in Jezus.


    nobody say it was easy

    floraflora schreef:
    Mogen gelovige christelijke op zondag gebruik maken van elektronische dingen zoals: Tv, computeren, telefoon?

    Ja. Al zijn er strenge reformatorische gemeenten waar ze dat niet doen, maar 99% wel denk ik.


    Every villain is a hero in his own mind.

    floraflora schreef:
    Mogen gelovige christelijke op zondag gebruik maken van elektronische dingen zoals: Tv, computeren, telefoon?

    een vriendin van me die christelijk is heeft in het verleden op zondag wel de tv uit staan in het gezin. Ook gingen ze dan niet uit omdat ze anderen niet voor hen wilden laten werken. Ze ging wel series kijken achter de pc geloof ik en nu zijn ze er iets minder streng in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, ik geloof niet. Ik heb wel respect voor mensen die geloven, vind het ook best interessant maar zelf geloven kan ik niet.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Mag je op zondag schrijven?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik geloof in de Egyptische God Ra.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Therianthropy om precies te zijn:Y)


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Nee, al denk ik wel dat er iets is. In elk geval meer dan dat de meeste van ons zeggen.


    obsessive rage

    Ja, ik ben christelijk.


    I don't understand that reference. - Castiel

    Helicoprion schreef:
    Nee, ik ben niet gelovig. Ik heb vroeger wel een tijdje geloofd, maar ik heb mij daar in verdiept en het klopte voor mij niet. Wetenschap is wat voor mij logisch is.


    Same


    ©1998

    Ik geloof in mezelf (cat)


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik vind het alleen zo jammer dat heel veel mensen het christelijk geloof linken aan 'niet televisie mogen kijken' en dat soort dingen. Ja, dat soort christenen zijn er, maar niet iedere christen is zo. Ik haat die stereotypes.


    26 - 02 - '16