• Zelf ben ik een echte fan van de wedstrijden op Q. Weerwolven van Wakkerdam, thema wedstrijden, enzovoorts. Helaas gebeurt het me heel vaak dat ik niet door heb dat een wedstrijd bezig is, terwijl ik wel heel graag mee had willen doen. Is het misschien een mogelijkheid om een link naar een wedstrijdtopic per wedstrijd op de Homepage te zetten zodat iedereen die Quizlet opent ze meteen kan zien? Zo zijn er meer deelnemers en is het voor iedereen leuker (:

    [EDIT] Misschien een andere manier om wedstrijden wat meer aandacht te geven?

    Goede opmerkingen/toevoegingen uit het topic:

    + Misschien alleen de wedstrijden waar deelnemers voor worden gezocht?

    + Misschien is het handig om een topic aan te maken waar mensen op kunnen abonneren/die mensen kunnen volgen waarin de wedstrijden worden gepromoot? Er is natuurlijk al een officieel wedstrijd topic, maar volgens mij worden de reacties daar verwijderd omdat het anders onoverzichtelijk wordt, dus misschien dat het dan naast elkaar kan bestaan?


    Vragen:
    De voorpagina is al best vol, waar wilde je dat dan plaatsen? Voor mij hoeft het in principe niet erg groot te zijn, misschien iets als een spoiler waar je op kan klikken, zodat je niet telkens de actieve topics door moet spitten of het wedstrijdtopic op hoeft te zoeken. Ook kijken de nieuwe Quizletters vaker op de voorpagina dan dat ze een wedstrijdtopic zelf opzoeken.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2016 - 13:34 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Vind het helemaal geen slecht idee.


    26 - 02 - '16

    Ik ben er op tegen. In mijn ogen zijn er belangrijkere dingen die een plekje op de voorpagina verdienen en die staan er ook niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik denk dat er nog steeds heel veel mensen zijn die daar niet op kijken. Bovendien krijg je dan waarschijnlijk mensen die mee willen doen terwijl de wedstrijd misschien al een maand bezig is (omdat deze het misschien later pas zien op de home-pagina).

    Misschien dat een eenmalige spotlight voor een nieuwe wedstrijd beter is?

    Waar zou je dat op de homepagina willen hebben dan? Ik vind hem namelijk al aardig vol. Ik denk dat het gewoon een kwestie is van de actieve topics in de gaten houden. Ik ben tegen.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben voor! En misschien enkel wedstrijden waarvan deelnemers gezocht worden? Want ik vind dat wedstrijden meer aandacht mag krijgen.

    Vane schreef:
    Waar zou je dat op de homepagina willen hebben dan? Ik vind hem namelijk al aardig vol. Ik denk dat het gewoon een kwestie is van de actieve topics in de gaten houden. Ik ben tegen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind de homepage ook al erg vol. Misschien is het handig om een topic aan te maken waar mensen op kunnen abonneren/die mensen kunnen volgen waarin de wedstrijden worden gepromoot? Er is natuurlijk al een officieel wedstrijd topic, maar volgens mij worden de reacties daar verwijderd omdat het anders onoverzichtelijk wordt, dus misschien dat het dan naast elkaar kan bestaan?

    Eventueel zou men zich nog kunnen opgeven voor bepaalde type wedstrijden, zodat de organisatoren mensen een berichtje kunnen sturen als ze te weinig deelnemers hebben.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik denk dat de voorpagina al een beetje te vol is om er ook nog zoiets neer te zetten, maar andere manieren om wedstrijden te promoten zouden wel leuk kunnen zijn. Natascha's ideeën klinken wel haalbaar. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Op zich wel een leuk idee, maar de homepage is inderdaad wat te vol.


    Ik wil een tuin vol egels

    Voorlopig komt er niets bij op de voorpagina. Dus dit zal niet gaan.

    Ik kan je wel aanraden om een quicklink te maken van het wedstrijdenforum. Ik heb voor mezelf ook een quicklink van 1 bepaald forum en ik gebruik die constant. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Op de voorpagina komt dus niets bij. Daarom ga ik dit topic sluiten.

    Ik kan nog altijd aanraden om voor jezelf een quicklink te maken naar het wedstrijdenforum.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury