• Ik heb heel gauw last van spannings hoofdpijn. Examens gedaan? Hoofdpijn. Emotionele stress? Hoofdpijn. Stress? Hoofdpijn. Ik word er gek van, maar dit soort dingen zijn niet te voorkomen, want op internet staat iets in de trant van: "neem minder hooi op je vork" "vermijd stress" "blabla". Jaha, denk je niet dat ik dat al standaard doe? Wie heeft voor de lol stress? (Oke, misschien sommige topsporters) Maar dingen als examens en emotionele stress (die van mijn althans) is niet te vermijden. Hoe kan ik dan wel de hoofdpijn erbij vermijden?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Misschien betablokkers?


    26 - 02 - '16

    -> Even een typo in je titel aangepast (:


    I am an idiot, I move.

    Hmm lastig, misschien helpt het door het er met een psycholoog erover te hebben? Die heeft daar vast meer verstand van en ik zou niet zo maar middeltjes gaan gebruiken, maar eerst goed kijken naar de oorzaak.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik heb dit chronisch - best logisch op zich, want je hebt natuurlijk ook "chronische" stress. Ik heb inderdaad een jaar bij een psycholoog gelopen, maar omdat dit niet hielp voor mij, ben ik inderdaad aan de beta blokkers gegaan, spieren ontspanners eigenlijk. Bij mij is het inmiddels al tot een enorm hoge dosis opgelopen, omdat ik ook nog eens de stempel chronische migraine heb, en daarnaast dus ook nog immigran etc slik, maar misschien kun je daar eens naar informeren of een verwijzing vragen aan je huisarts?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ga floaten, enige wat bij mij werkt.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Een goede matras en hoofdkussen kunnen de pijn al wat verlichten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb geen idee hoe je het kan vermijden. Volgens mij kan je het niet echt, aangezien het nu eenmaal samenhangt met stress en de ene persoon is daar gevoeliger voor dan de andere. Je kan de hoofdpijn wel verlichten bijvoorbeeld door Dafalgan te nemen (dat helpt altijd bij mij, maar ik heb zelden last van hoofdpijn dus misschien net daarom?), te gaan slapen of soms door gewoon even in de frisse buitenlucht te komen.

    Hoofdpijn is echt verschrikkelijk omdat je dan werkelijk niets kan doen ):


    The soul needs autumn.