• Telkens als ik een story lees in de mobiele versie en ik heb muziek op staan, stopt de muziek vanaf dat ik voorbij 'laatst bijgewerkt op' scroll. Het gebeurt elke keer als ik een nieuw hoofdstuk begin. Ik denk dat het komt omdat dat pas is ingesteld en er misschien iets fout is gegaan ofzo. Ik heb mijn cookies al gewist, maar het helpt niet. Het ligt ook niet aan de muziek app, omdat het evengoed gebeurt als ik radio luister. Ik weet niet of er nog mensen last van hebben, maar als er iets aan zou kunnen veranderd worden, zou dat heel fijn zijn ^^


    <3

    Maar er is recent niets gewijzigd op Quizlet. Dus dat is vreemd. Heb je het nog steeds?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb hier ook last van gehad, maar de laatste tijd eigenlijk niet meer.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Scandal schreef:
    Maar er is recent niets gewijzigd op Quizlet. Dus dat is vreemd. Heb je het nog steeds?

    Vroeger kon je toch alleen maar zien wanneer de story het laatst was bijgewerkt, en niet wanneer die geactiveerd was? Ik zou denken dat het daardoor komt, omdat ik er toen nog geen last van had. En ja, ik heb het nog steeds.


    <3

    Dus je hebt dit al sinds september vorig jaar?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dus je hebt dit al sinds september vorig jaar?

    Ik weet niet hoe lang juist, maar wel al een tijdje.


    <3

    Aangezien je momenteel de enige lijkt te zijn, vermoed ik op dit moment dat het toch aan je mobiele browser ligt. Maar ik ben mobiel technisch gezien niet echt daarvoor aangelegd, dus ik kan niet goed advies geven.

    Hopelijk betert het snel.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Misschien kan je de browser op je mobiel eens verwijderen en er terug op zetten?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aangezien je momenteel de enige lijkt te zijn

    Ik heb dit ook. Al langere tijd, maar had geen zin om er iets mee te doen. Echter wilde ik laatst weer enkele stories gaan lezen en pats, daar was de bug weer.
    Heb een Nokia Lumia 630, mocht dat relevant zijn.


    Slightly drunk.

    Scandal schreef:
    Misschien kan je de browser op je mobiel eens verwijderen en er terug op zetten?

    Dat gaat niet voor zover ik weet :3 Ik gebruik een iPod.


    <3

    Heb je ook geen vreemde extenties in jouw browser zitten die voor dit probleem kunnen zorgen?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Heb je ook geen vreemde extenties in jouw browser zitten die voor dit probleem kunnen zorgen?

    Voor zover ik weet is een extensie .doc of .xls achter een bestand of ben ik nu in de war? Bovendien, dan zou het wel erg toevallig zijn dat we dit beide hebben?


    Slightly drunk.

    Ik denk toch nog altijd dat het komt door 'Laatst bijgewerkt op' of 'Geactiveerd op' aangezien de muziek stopt vanaf dat dat op mijn scherm te zien is. Één van die twee is er laatst (al een paar maanden geleden) bijgekomen, maar ik weet niet meer dewelke.


    <3

    Ik heb dit ook lang gehad. Ik heb al een tijdje niks meer gelezen, dus zou eigenlijk niet weten of het nu nog zo is. Ik had het als ik een nieuwe chapter opende.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Peccata schreef:
    (...)
    Voor zover ik weet is een extensie .doc of .xls achter een bestand of ben ik nu in de war? Bovendien, dan zou het wel erg toevallig zijn dat we dit beide hebben?

    Ik weet niet welke browser je hebt, maar in browsers kan je ook extenties hebben. Maar afhankelijk van je browser heet dat anders. In Chrome heet dat extentie, maar bijvoorbeeld in Firefox heet dat Add-on (en ga je daarna door naar extentie). Soms importeer je per ongeluk iets, vaak bij het downloaden (dan komt het mee) en komt dat daar terecht. Je vind het doorgaans bij instellingen. Veel mensen hebben zo al dingen mee gedownload en kregen dan opeens errors op hun Quizlet of dingen zoals dat heel veel woorden linkjes zijn en dan doorverwijzen naar reclamewebsites. Dat ligt aan extenties die je binnenkrijgt. Kan je die extenties eens proberen te zoeken?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik weet niet welke browser je hebt, maar in browsers kan je ook extenties hebben. Maar afhankelijk van je browser heet dat anders. In Chrome heet dat extentie, maar bijvoorbeeld in Firefox heet dat Add-on (en ga je daarna door naar extentie). Soms importeer je per ongeluk iets, vaak bij het downloaden (dan komt het mee) en komt dat daar terecht. Je vind het doorgaans bij instellingen. Veel mensen hebben zo al dingen mee gedownload en kregen dan opeens errors op hun Quizlet of dingen zoals dat heel veel woorden linkjes zijn en dan doorverwijzen naar reclamewebsites. Dat ligt aan extenties die je binnenkrijgt. Kan je die extenties eens proberen te zoeken?

    Pfoe, daar vraag je me wat. Ik heb kennelijk IE op mijn telefoon. Als ik naar geavanceerde instellingen ga, zie ik onderaan "Bestandsopslag". Ik heb geen idee of dat is wat je bedoelt, maar ik zal deze blokkeren, mijn browsegeschiedenis/cookies wissen en even kijken of ik nog steeds dit probleem van afslaande muziek heb.

    + Helaas, dat bleek niet de oplossing.

    [ bericht aangepast op 7 april 2016 - 9:04 ]


    Slightly drunk.