• Telkens als ik een story lees in de mobiele versie en ik heb muziek op staan, stopt de muziek vanaf dat ik voorbij 'laatst bijgewerkt op' scroll. Het gebeurt elke keer als ik een nieuw hoofdstuk begin. Ik denk dat het komt omdat dat pas is ingesteld en er misschien iets fout is gegaan ofzo. Ik heb mijn cookies al gewist, maar het helpt niet. Het ligt ook niet aan de muziek app, omdat het evengoed gebeurt als ik radio luister. Ik weet niet of er nog mensen last van hebben, maar als er iets aan zou kunnen veranderd worden, zou dat heel fijn zijn ^^


    <3

    Peccata schreef:
    (...)
    Pfoe, daar vraag je me wat. Ik heb kennelijk IE op mijn telefoon. Als ik naar geavanceerde instellingen ga, zie ik onderaan "Bestandsopslag". Ik heb geen idee of dat is wat je bedoelt, maar ik zal deze blokkeren, mijn browsegeschiedenis/cookies wissen en even kijken of ik nog steeds dit probleem van afslaande muziek heb.

    + Helaas, dat bleek niet de oplossing.

    Bestandopslag is het niet. Ik heb net opgezocht: internettoepassingen heet het bij IE. Staat daar iets vreemd bij?
    Als het daar niet bij staat, weet ik het echt niet waarom het bij ieder hoofdstuk mis gaat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Bestandopslag is het niet. Ik heb net opgezocht: internettoepassingen heet het bij IE. Staat daar iets vreemd bij?
    Als het daar niet bij staat, weet ik het echt niet waarom het bij ieder hoofdstuk mis gaat.

    Hmm, ik kan internettoepassingen niet eens vinden en als ik dit via google wil opzoeken word ik er ook niet veel wijzer van.


    Slightly drunk.