• Semi Final 1 : 10 mei

    Armenia
    Austria
    Azerbaijan
    Bosnia & Herzegovina
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Estonia
    Finland
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Russia
    San Marino
    The Netherlands


    Semi Final 2: 12 mei

    Albania
    Australia
    Belarus
    Belgium
    Bulgaria
    Denmark
    F.Y.R. Macedonia
    Georgia
    Ireland
    Israel
    Latvia
    Lithuania
    Norway
    Poland
    Romania
    Serbia
    Slovenia
    Switzerland
    Ukraine


    Finals : 14 mei

    France
    Germany
    Italy
    Spain
    Sweden
    United Kingdom


    [/spoiler]




    De deelnemers: 43

    Albania
    Armenia
    Australia
    Austria
    Azerbaijan
    Belarus
    Belgium
    Bosnia & Herzegovina
    Bulgaria
    Croatia
    Cyprus
    Czech Republic
    Denmark
    Estonia
    F.Y.R. Macedonia
    Finland
    France
    Georgia
    Germany
    Greece
    Hungary
    Iceland
    Ireland
    Israel
    Italy
    Latvia
    Lithuania
    Malta
    Moldova
    Montenegro
    Norway
    Poland
    Romania
    Russia
    San Marino
    Serbia
    Slovenia
    Spain
    Sweden
    Switzerland
    The Netherlands
    Ukraine
    United Kingdom



    New voting system:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2016 - 21:38 ]


    Credendo Vides

    Polovina schreef:
    Ik denk dat ook om eerlijk te zijn.

    Ik haat het lied van Zweden zo erg, dat lied was in de voorselectie het enigste lied dat ik niet wou dat het gekozen werd. En mijn favoriet was triest genoeg tweede



    Idd, er zijn echt een aantal landen waarin ik enorm teleurgesteld ben. Zoals Zweden, Finland en Noorwegen.

    De overige bekendgemaakte nummers zal ik ergens vandaag of morgen hier in het topic zetten.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)


    Idd, er zijn echt een aantal landen waarin ik enorm teleurgesteld ben. Zoals Zweden, Finland en Noorwegen.

    De overige bekendgemaakte nummers zal ik ergens vandaag of morgen hier in het topic zetten.


    Het lied van Noorwegen is nog oké, maar die van Finland is nogal, irritant.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Het lied van Noorwegen is nog oké, maar die van Finland is nogal, irritant.


    Voor Noorwegen had ik liever afterglow, voor Finland Mikael Saari met On it Goes en Zweden Oscar Zia.
    Maar goed, het gaat er nu ergens ook om dat ik de nummers heb leren kennen en op mijn Ipod kan zetten.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 12:41 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Voor Noorwegen had ik liever afterglow, voor Finland Mikael Saari met On it Goes en Zweden Oscar Zi.
    Maar goed, het gaat er nu ergens ook om dat ik de nummers heb leren kennen en op mijn Ipod kan zetten.


    Met Finland and Zweden ben ik het met je eens (met name Zweden, je wilt niet weten hoe geobsedeerd ben met het lied). Ik vond de liedjes in Noorwegen nogal meh, dus ik heb daar niet veel naar geluisterd. En inderdaad, nu heb ik een waslijst aan nieuwe liedjes.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2016 - 12:00 ]


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Morgen is de eerste halve finale, dus kleine bump! Ik heb er zo'n zin in hahaha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Morgen is de eerste halve finale, dus kleine bump! Ik heb er zo'n zin in hahaha.

    ik zou het bijna missen door mijn persoonlijke stress. Dus bedankt voor de bump (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik vind het nummer wat Nederland doet zo slecht... sorry


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    GrandR schreef:
    (...)
    ik zou het bijna missen door mijn persoonlijke stress. Dus bedankt voor de bump (:


    Aww geen dank! Ik hoop dat Eurovision je deze week een beetje afleid van de stress, voor mij werkt het altijd haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Morgen is de eerste halve finale, dus kleine bump! Ik heb er zo'n zin in hahaha.


    Ik heb er ook echt zin in, ookal is mijn top 3 in halve finale 2.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Ik vind het Belgische liedje van Laura echt niet goed.
    Daarom hoop ik dat onze noorderburen meer kans maken op een finaleplaatsje. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Polovina schreef:
    (...)

    Ik heb er ook echt zin in, ookal is mijn top 3 in halve finale 2.


    Ah ik heb nog niet echt een top opgesteld, want heb nog geen tijd gehad om de rehearsals te kijken.

    Mhm ik kijk wel uit naar Azerbaijan want dat nummer zit al 2 weken in mijn hoofd, maar ik weet niet of ze live goed zingt.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    (...)

    Ah ik heb nog niet echt een top opgesteld, want heb nog geen tijd gehad om de rehearsals te kijken.

    Mhm ik kijk wel uit naar Azerbaijan want dat nummer zit al 2 weken in mijn hoofd, maar ik weet niet of ze live goed zingt.


    Dan zal ik je moeten teleurstellen, want ze was niet al te best bij beide rehearsals.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Polovina schreef:
    (...)

    Dan zal ik je moeten teleurstellen, want ze was niet al te best bij beide rehearsals.


    Oh neeee. Ahahaha, hopen dat er dan een miracle (wauw wat een pun Megan) gebeurd en ze wel ineens goed gaat zingen.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik heb nog geen een nummer geluisterd. Ik vind het leuker om het op de avond zelf pas allemaal te horen. Alleen het nummer van Nederland maar daarmee wordt je dood gegooid op de radio


    "Ignite, my love. Ignite."

    Anatomy schreef:
    (...)

    Aww geen dank! Ik hoop dat Eurovision je deze week een beetje afleid van de stress, voor mij werkt het altijd haha.

    Het zal in elk geval voor een paar uur werken, en dat is mooi meegenomen (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn