• HAPPY EASTER!



    Hallo allemaal en welkom in dit topic! Wij stellen ons even voor. Mijn naam is JamesPotter, ook wel Femke en naast mij staat ProngsPotter, ook wel Froukje genaamd. Eind december kwamen we op het idee om een Secret Easter Bunny te organiseren. Het werkt bijna hetzelfde als de Secret Santa en de Sinterklaassuprise, maar een groot verschil is dat het niet in december is.

    Regels:
    -Je vertelt niet wie je hebt
    -Als je je opgeeft, dan maak je ook wat. Het is niet leuk om wel iets te maken, maar niets terug te krijgen
    -Uitschrijven kan tot 10 maart
    -Pasen valt op 27 en 28 maart. Op deze dagen kan je dus je Egg opsturen naar de persoon die je van ons hebt doorgekregen.
    -Inschrijven kan tot 10 maart. Uiterlijk 15 maart sturen wij de namen op!


    Invullijstje:
    Naam:
    Favoriete bezigheden:
    Favo series:
    Interesses:
    Wat je leuk zou vinden om te krijgen:


    De Paashazen:
    KyloRen
    OakenshieId
    Kalisto
    GrandR
    DirtyD
    Vane
    Gandhi
    Troje
    Hazy
    SonOfGondor
    DrFluke
    Boettgeri



    Je hebt de Easter Egg ontdekt! Goedzo! Nu krijg je een verrassing! Stuur een privebericht naar JamesPotter voor je cadeau. Maar sst, niemand mag het weten!

    [ bericht aangepast op 14 maart 2016 - 22:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Goed, de mijne is weg. :')


    What would Emma do?

    Boettgeri schreef:
    Goed, de mijne is weg. :')


    Ik ben echt benieuwd wat de jouwe is, want die zijn altijd fantastisch. Ik snap ook nooit van waar je de inspiratie blijft halen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Gandhi schreef:
    (...)

    Ik ben echt benieuwd wat de jouwe is, want die zijn altijd fantastisch. Ik snap ook nooit van waar je de inspiratie blijft halen, haha.


    Hij was niet zo uitgebreid als normaal, want ik had veel werk. :c

    Dit is hem.


    What would Emma do?

    Ik wacht nog geduldig, haha.
    Mijne is wel de deur uit. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Hij was niet zo uitgebreid als normaal, want ik had veel werk. :c

    Dit is hem.

    Ik vind hem leuk. Het heeft wel wat. ^^

    [ bericht aangepast op 29 maart 2016 - 0:21 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben nog steeds benieuwd.


    16 - 09 - '17

    Easter schreef:
    (...)
    Ik vind hem leuk. Het heeft wel wat. ^^


    Ik ben blij dat je het leuk vind! :3


    What would Emma do?

    Heeft iedereen z'n cadeautje al? Anders wil ik er wel nog eentje maken voor iemand! Vakantie geeft genoeg vrije tijd, haha. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik nog niet. :'P


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    Ik nog niet. :'P


    16 - 09 - '17

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Heb je hulp nodig?(:

    Fijn dat je het vraagt. ^^ Op zich kan ik wel hulp gebruiken, maar denk dat het moeilijk is om mee te helpen. :p Oh, misschien kan je wel advies geven op het fandom dat ik aan het uitwerken ben. Want die ken ik zelf niet goed. :p Misschien jij wel. Ik stuur je even een pb. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Hazy schreef:
    (...)
    Fijn dat je het vraagt. ^^ Op zich kan ik wel hulp gebruiken, maar denk dat het moeilijk is om mee te helpen. :p Oh, misschien kan je wel advies geven op het fandom dat ik aan het uitwerken ben. Want die ken ik zelf niet goed. :p Misschien jij wel. Ik stuur je even een pb. ^^


    Is goed!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb eigenlijk ook niks gehoord van degene voor wie ik een surprise heb gemaakt. Dat vind ik eigenlijk even jammer. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    *wacht nog steeds fluitend af*


    16 - 09 - '17

    Ik vraag me af wie Hazy heeft, want dan kan ik voor de andere iets ineen steken. Ik zou het namelijk nogal jammer vinden om dan iets te maken en erachter te komen dat een andere persoon helemaal niets gehad heeft, terwijl die persoon er dan twee had. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried