• Afgelopen dinsdag ben ik met mijn hondje met de trein en de bus naar het strand gegaan waar ik samen met een vriendin een mooie strandwandeling heb gemaakt. Natuurlijk kon ik het niet laten om daar ook wat foto's te maken. Echter door de zon kon ik niet zo goed zien of mijn foto's waren gelukt, dus het was op de gok. Toen ik ze echter later ging bekijken zag ik dat er best wel wat leuke tussen zaten en nu kan ik het natuurlijk niet laten om die met jullie te delen,
    (Ik heb ze allemaal met mijn telefoon gemaakt)








    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wow, die een-na-laaste is echt super mooi. (De andere ook hoor, maar die sprong er voor mij echt uit). Wel lekker dat je een strandwandeling kunt maken, ik ben jaloers! Ja, zelfs met dit weer haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wauw mooie foto's zeg! (: En een strandwandeling is altijd leuk.


    One Who Travels A Higher Path.

    Wow, dat zijn echt heel mooie foto's. Ik wou dat ik een strandwandeling kon maken en zo'n leuke foto's kon trekken XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Sempre schreef:
    Wow, die een-na-laaste is echt super mooi. (De andere ook hoor, maar die sprong er voor mij echt uit). Wel lekker dat je een strandwandeling kunt maken, ik ben jaloers! Ja, zelfs met dit weer haha


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Dodeka schreef:
    Wauw mooie foto's zeg! (: En een strandwandeling is altijd leuk.


    26 - 02 - '16

    Wow! De eerste, de tweede, de derde..! Ik vind ze allemaal keigaaf! Past zo in een fotoboek over bijvoorbeeld je hond ^^

    [ bericht aangepast op 27 feb 2016 - 7:47 ]

    Ik ben jaloers. Zijn echt leuke foto's. Moet een geweldige wandeling zijn geweest!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Is de hond een Friese Stabij? (: Mooie foto's!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wauw, mijn muziek maakte een hele duistere opbouw en toen de donkere wolken in zich kwamen barstte het los, perfecte dramatische akoestiek om deze mooie foto's te bekijken (:

    Eledhel schreef:
    Is de hond een Friese Stabij? (: Mooie foto's!

    Ja dat klopt! En bedankt allemaal voor de mooie reacties


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Sempre schreef:
    Wow, die een-na-laaste is echt super mooi. (De andere ook hoor, maar die sprong er voor mij echt uit). Wel lekker dat je een strandwandeling kunt maken, ik ben jaloers! Ja, zelfs met dit weer haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heel mooie foto's ! Zelf vond ik de tweede het mooist..


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Wat een leuke foto's! Je hond ziet er echt gelukkig uit^^


    The soul needs autumn.

    saorsa schreef:
    Wat een leuke foto's! Je hond ziet er echt gelukkig uit^^

    Dankje!
    Vroeger ging mijn opa altijd met haar en haar zusje(die mijn tante heeft) naar het strand, maar sinds mijn opa vorig jaar is overleden was ze niet meer op het strand geweest. Toen we er aankwamen ging ze ook gelijk keihard rondjes rennen.
    Mensen denken altijd dat als je in Zeeland woont je automatisch dicht bij de zee woont, maar dat valt in praktijk best tegen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one