• Veertien tot en met twintig maar is het Nederlandse Boekenweek. De hele week staat in thema van boeken en het boekenweekgeschenk is bij elke boekhandel te verkrijgen bij een besteding van €12,50. Het boekenweekgeschenk van dit jaar is Broer geschreven door Esther Gerritsen.
    Omdat NS hoofdsponsor is van de boekenweek, willen zij graag dat het boekenweekgeschenk gelezen wordt. Daaorm dat zondag 20 maart uitgekozen is als dag om gratis te reizen door Nederland met het boekenweekgeschenk van [2016. Hier vind je alle voorwaarden van het reizen met het boekenweekgeschenk.
    Het leek mij de uitgelezen kans om een meeting te organiseren, omdat 12,50 bijna geen geld is en boeken toch wel een centraal thema is op Quizlet! ^^

    Wanneer?
    Zondag 20 maart.
    Dit omdat het de enige dag is dat je gratis kan reizen met het boekenweekgeschenk. Hoe laat we afspreken kunnen we nog bespreken. ^^

    Waar?
    Liggende aan wie er allemaal interesse hebben, lijkt het me dat we iets centraals in Nederland kiezen. Ik maak hieronder een lijstje van steden die naar mijn idee behoorlijk centraal in Nederland liggen en voor iedereen makkelijk bereikbaar zijn. Ik ben zelf bereid om verder te reizen, dus met mij hoef je geen rekening te houden. ^^
    - Utrecht
    - Amsterdam
    - Den Bosch (voor de zuidelijkeren)
    - Zwolle (voor de noordelijkeren)

    Wie?
    Als je interesse hebt: geef dan je naam en de plaats waar je vandaan komt even door. Dan kunnen we het makkelijkste en snelste bepalen waar we het beste de meeting kunnen houden. Leeftijd ben je niet verplicht om door te geven als je dat niet wilt.

    Zeker
    Sofie - Wolstenholme - 20 - Veghel

    Misschien

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 22:47 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja heur. Moet ik iedereen even in een appgroep gooien? Ik heb het nummer van Megan en Rick al wel, de rest moet me maar even pb'en ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Wolstenholme schreef:
    Ja heur. Moet ik iedereen even in een appgroep gooien? Ik heb het nummer van Megan en Rick al wel, de rest moet me maar even pb'en ^^


    Ja, lijkt me tof!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik kom niet meer, sorreh : (


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen