• • M Y O P I A •
    Are you our new star?



    Myopia is zowel een bedrijf als een leerschool, waar jonge mensen hun dromen waar kunnen maken terwijl ze leren. Myopia is gelegen in het prachtige Californië, Los Angeles. Myopia is jarengeleden nadat ze dichtbij faillissement zijn gekomen overgestapt van een specifiek talentgebied naar een specifiek soort persoon. De beste in hun vak, de mensen met de meeste potentie. Het maakt niet uit waar deze mensen vandaan komen of wat ze doen in de wereld van kunst en cultuur, als ze bewijzen de beste te zijn, neemt Myopia ze aan. Daarom is het dat op "Myopia, arts and business" zowel zangers als schrijvers, als dansers, als technicie zitten. Pas jij op welke manier dan ook in de wereld van de showbusiness? Dan pas jij bij Myopia.

    Wat mensen niet weten is dat Myopia hard werken is en je bereid moet zijn om alles voor hen te doen. Meisjes die hun haar volledig afknippen, jongens die zes keer per week in de sportschool staan, mensen die doen alsof ze daten. Dat allemaal voor The Fame. Wie zal de beroemdheid en aandacht met een glimlach aannemen en wie zal er breken voor ze het gemaakt hebben?

    "Myopia, if we hire you, we own you."

    Magari, but you can call me Sav.

    Hier mogen relaties, meetings en andere dingen besproken worden :3.


    Kant-en-klare relatie invullijst voor people who are just as lazy as I am.
    Code:
    [b]Elethia Reavyn Orwell |[/b] [b]• Zara Alessa Crawford| [/b] [b]•Gabrielle Ariana Hale |[/b] [b]•Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |[/b] [b]•? | Anemoia |[/b] [b]•Maelyn Alexandria Parker|[/b] [b]• | Dumbledore |[/b] Mannen [b]• James Finn Grady |[/b] [b]• Joseph 'Elijah' O'donnel |[/b] [b]•Samuel Rafinha Quirino |[/b] [b]• Nicolas (‘Nick’) Devantes |[/b]  [b]•Aron Lancelot Sherwood |[/b]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 11:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hoe zie jij het voor je? Want ik ben pas net in het rpg wereldje dus ik weet niet echt wat wel en niet leuk is haha


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ben trouwens weer in een "down-zijn-bui"


    Vanwege mijn "fantastische" klas :')


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Als iemand nog ideeën heeft voor relaties hoor ik deze graag.
    Tot nu toe dit lijstje:

    Mogelijke/vaste relaties:

    Elethia Reavyn Orwell |
    • Zara Alessa Crawford|
    •Gabrielle Ariana Hale |
    •Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |
    Dat Nova en Eli elkaar niet mogen is een ding wat niet onder stoelen en banken geschoven worden. Toch dansen de twee altijd samen als ze een duet moeten doen. Dit doen ze puur omdat ze weten dat er geen andere betere danspartner voor hunzelf zijn dan elkaar. Eli zou het nooit toegeven, maar de enige reden waarom hij een hekel aan Nova heeft is omdat ze concurrentie is.
    •? | Anemoia |
    •Maelyn Alexandria Parker|
    Eli vind Maelyn een heel aardig en lief meisje. Hij is ook graag bij haar en dit is niet enkel door het franse bloed wat door het meisjes aderen stroomt. Eli is zelf niet zo fan van het acteer clubje, maar voor haar maakt hij uitzonderingen om naar haar te kijken, als vrienden.
    • | Dumbledore |

    Mannen
    • James Finn Grady |
    Eli vind het fijn (leuk) om samen met mensen te fotograferen dan alleen op stap te gaan. Misschien kan hij dit wel eens doen met James waardoor ze een vriendschappelijke band hebben, vooral omdat ze allebei nogal de perfectie naar boven willen halen en extreem doel gericht zijn? (ook al is Eli’s eerste keus dans ofc)
    •Samuel Rafinha Quirino |
    • Nicolas (‘Nick’) Devantes |
    Nicolas en Elijah zijn sinds de dag dat ze elkaar al ontmoet hebben, beste vrienden. Ook al hebben de twee jongens met hun talenten niks gemeen gezien Nicolas aan creative writing en zang doet, zorgt het toch voor een leuk en dynamisch koppel. Ze zijn dan ook vaak samen in hun vrije tijd te vinden met uitgaan of gewoon lekker in de stad hangen.
    •Aron Lancelot Sherwood |

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 10:34 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja hoor ^^


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    MT
    En ik ga vanavond aan de slag met mijn relatielijstje :)


    I promise you I will learn from my mistakes.

    MT


    take me back to the basics and the simple life

    Nicolas zn lijstje maak ik later. Ben het sowieso eens met wat er al voorgesteld / afgesproken is.

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 17:00 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Is er iemand geïnteresseerd maybe in een f.w.b relatie met Nova? :P


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Hallo allemaal! Heeft iemand interesse in een vorm van een relatie met Maelyn?


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Chikara schreef:
    Hallo allemaal! Heeft iemand interesse in een vorm van een relatie met Maelyn?


    Ik heb Elethia en James? Dat geldt voor iedereen trouwrns :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Ik heb Elethia en James? Dat geldt voor iedereen trouwrns :3.


    Is goed! Had je al iets in gedachte?


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Philip schreef:
    Als iemand nog ideeën heeft voor relaties hoor ik deze graag.
    Tot nu toe dit lijstje:

    Mogelijke/vaste relaties:

    Elethia Reavyn Orwell |
    • Zara Alessa Crawford|
    •Gabrielle Ariana Hale |
    •Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |
    Ik denk niet dat Nova en Eli elkaar mogen. Misschien kunnen ze vijhanden zijn, hoewel omdat ze allebei enorm ambiteus zijn en goede dansers, samen werken als ze een duet moeten doen, omdat ze weten dat ze geen betere partner kunnen vinden in de klas?
    •? | Anemoia |

    •Maelyn Alexandria Parker|
    Ik denk dat Eli en Maelyn het enorm goed kunnen vinden en ook omdat ze beide frans bloed in hunzelf hebben. Maybe best friends?

    • | Dumbledore |
    Mannen
    • James Finn Grady |
    Eli vind het fijn (leuk) om samen met mensen te fotograferen dan alleen op stap te gaan. Misschien kan hij dit wel eens doen met James waardoor ze een vriendschappelijke band hebben, vooral omdat ze allebei nogal de perfectie naar boven willen halen en extreem doel gericht zijn? (ook al is Eli’s eerste keus dans ofc)
    •Samuel Rafinha Quirino |
    • Nicolas (‘Nick’) Devantes |
    Nicolas en Elijah zijn sinds de dag dat ze elkaar al ontmoet hebben, beste vrienden. Ook al hebben de twee jongens met hun talenten niks gemeen gezien Nicolas aan creative writing en zang doet, zorgt het toch voor een leuk en dynamisch koppel. Ze zijn dan ook vaak samen in hun vrije tijd te vinden met uitgaan of gewoon lekker in de stad hangen.
    •Aron Lancelot Sherwood |


    Goed idee!


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Chikara schreef:
    (...)

    Is goed! Had je al iets in gedachte?


    Ik ga wel even nadenken, maar mijn creativiteit ligt vandaag beneden peilen... Jij een idee?

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 20:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Samuel's (voorlopige) indrukken.

    James Finn Grady~Magari
    Ondanks dat ze niets specifiek gemeen hebben, zou Samuel hem opzich nog wel mogen. Iets speciaals weet ik eigenlijk niet voor deze twee.

    Nicolas ‘Nick’ Devantes~Caprice
    Deze twee gaan wel vaak met elkaar om. Ze gaan samen weleens wat drinken, waarbij Sam hem wel naar binnen moet smokkelen af en toe.

    Gabrielle Ariana Hale~Jaimz
    Ahw, cutie! Ik weet het niet zo goed. Sam zou haar zeker wel mogen, misschien dat hij zelfs een kleine crush op haar heeft/krijgt.

    Nova-Lynn 'Nova' Deemswood~ItsImpossible
    Hm, idk. Sam mag haar normaal gezien wel, maar ik heb echt geen idee voor iets speciaals of dergelijke. Jij?

    Elethia Reavyn Orwell~Magari
    Hmm, hierbij weet ik ook niets. Jij wel?

    Deamus
    ?

    Lily_Evans
    ?

    Maelyn Alexandria Parker ~Chikara
    Hahah, volgens mij wordt Samuel wat verlegen van deze elegante dame. Hij is sowieso niet de meest spraakzaam maar bij haar zal hij echt wel stilvallen.

    Joseph 'Elijah' O'donnel ~Philip
    Ik weet niet of Samuel deze jongen wel mag. Qua karakter botsen ze volgens mij.

    Dumbledore
    ?

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 20:15 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    Samuel's (voorlopige) indrukken.
    James Finn Grady~Magari
    Ondanks dat ze niets specifiek gemeen hebben, zou Samuel hem opzich nog wel mogen. Iets speciaals weet ik eigenlijk niet voor deze twee.

    Nicolas ‘Nick’ Devantes~Caprice
    Deze twee gaan wel vaak met elkaar om. Ze gaan samen weleens wat drinken, waarbij Sam hem wel naar binnen moet smokkelen af en toe.

    Gabrielle Ariana Hale~Jaimz
    Ahw, cutie! Ik weet het niet zo goed. Sam zou haar zeker wel mogen, misschien dat hij zelfs een kleine crush op haar heeft/krijgt.

    Nova-Lynn 'Nova' Deemswood~ItsImpossible
    Hm, idk. Sam mag haar normaal gezien wel, maar ik heb echt geen idee voor iets speciaals of dergelijke. Jij?

    Elethia Reavyn Orwell~Magari
    Hmm, hierbij weet ik ook niets. Jij wel?

    Deamus
    ?

    Lily_Evans
    ?

    Maelyn Alexandria Parker ~Chikara
    Hahah, volgens mij wordt Samuel wat verlegen van deze elegante dame. Hij is sowieso niet de meest spraakzaam maar bij haar zal hij echt wel stilvallen.

    Joseph 'Elijah' O'donnel ~Philip
    Ik weet niet of Samuel deze jongen wel mag. Qua karakter botsen ze volgens mij.

    Dumbledore
    ?



    Samuel lijkt me niet echt een persoontje voor fwb of wel? Hahaha



    Anders maybe iets in de richting van goede vrienden ofzo?


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.