• • M Y O P I A •
    Are you our new star?



    Myopia is zowel een bedrijf als een leerschool, waar jonge mensen hun dromen waar kunnen maken terwijl ze leren. Myopia is gelegen in het prachtige Californië, Los Angeles. Myopia is jarengeleden nadat ze dichtbij faillissement zijn gekomen overgestapt van een specifiek talentgebied naar een specifiek soort persoon. De beste in hun vak, de mensen met de meeste potentie. Het maakt niet uit waar deze mensen vandaan komen of wat ze doen in de wereld van kunst en cultuur, als ze bewijzen de beste te zijn, neemt Myopia ze aan. Daarom is het dat op "Myopia, arts and business" zowel zangers als schrijvers, als dansers, als technicie zitten. Pas jij op welke manier dan ook in de wereld van de showbusiness? Dan pas jij bij Myopia.

    Wat mensen niet weten is dat Myopia hard werken is en je bereid moet zijn om alles voor hen te doen. Meisjes die hun haar volledig afknippen, jongens die zes keer per week in de sportschool staan, mensen die doen alsof ze daten. Dat allemaal voor The Fame. Wie zal de beroemdheid en aandacht met een glimlach aannemen en wie zal er breken voor ze het gemaakt hebben?

    "Myopia, if we hire you, we own you."

    Magari, but you can call me Sav.

    Hier mogen relaties, meetings en andere dingen besproken worden :3.


    Kant-en-klare relatie invullijst voor people who are just as lazy as I am.
    Code:
    [b]Elethia Reavyn Orwell |[/b] [b]• Zara Alessa Crawford| [/b] [b]•Gabrielle Ariana Hale |[/b] [b]•Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |[/b] [b]•? | Anemoia |[/b] [b]•Maelyn Alexandria Parker|[/b] [b]• | Dumbledore |[/b] Mannen [b]• James Finn Grady |[/b] [b]• Joseph 'Elijah' O'donnel |[/b] [b]•Samuel Rafinha Quirino |[/b] [b]• Nicolas (‘Nick’) Devantes |[/b]  [b]•Aron Lancelot Sherwood |[/b]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 11:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    ItsImpossible schreef:
    (...)


    Samuel lijkt me niet echt een persoontje voor fwb of wel? Hahaha



    Anders maybe iets in de richting van goede vrienden ofzo?

    Hahah nee, eerder van de vaste relaties.

    Ja, dat lijkt me wel wat :3


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Als iemand nog ideeën heeft voor relaties hoor ik deze graag.
    Tot nu toe dit lijstje:

    Mogelijke/vaste relaties:

    Elethia Reavyn Orwell |
    • Zara Alessa Crawford|
    •Gabrielle Ariana Hale |
    •Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |
    Dat Nova en Eli elkaar niet mogen is een ding wat niet onder stoelen en banken geschoven worden. Toch dansen de twee altijd samen als ze een duet moeten doen. Dit doen ze puur omdat ze weten dat er geen andere betere danspartner voor hunzelf zijn dan elkaar. Eli zou het nooit toegeven, maar de enige reden waarom hij een hekel aan Nova heeft is omdat ze concurrentie is.
    •? | Anemoia |
    •Maelyn Alexandria Parker|
    Eli vind Maelyn een heel aardig en lief meisje. Hij is ook graag bij haar en dit is niet enkel door het franse bloed wat door het meisjes aderen stroomt. Eli is zelf niet zo fan van het acteer clubje, maar voor haar maakt hij uitzonderingen om naar haar te kijken, als vrienden.
    • | Dumbledore |

    Mannen
    • James Finn Grady |
    Eli vind het fijn (leuk) om samen met mensen te fotograferen dan alleen op stap te gaan. Misschien kan hij dit wel eens doen met James waardoor ze een vriendschappelijke band hebben, vooral omdat ze allebei nogal de perfectie naar boven willen halen en extreem doel gericht zijn? (ook al is Eli’s eerste keus dans ofc)
    •Samuel Rafinha Quirino |
    • Nicolas (‘Nick’) Devantes |
    Nicolas en Elijah zijn sinds de dag dat ze elkaar al ontmoet hebben, beste vrienden. Ook al hebben de twee jongens met hun talenten niks gemeen gezien Nicolas aan creative writing en zang doet, zorgt het toch voor een leuk en dynamisch koppel. Ze zijn dan ook vaak samen in hun vrije tijd te vinden met uitgaan of gewoon lekker in de stad hangen.
    •Aron Lancelot Sherwood |


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ga proberen morgen mijn rol af te maken en kijken naar de andere rollen voor het relatielijstje Ik heb het overigens in maart nog bizar druk, maar dat is een uitzondering op normaal, dus na maart kan ik weer super actief RPGen c:


    Happy Birthday my Potter!

    Nicolas zijn lijstje -tot nu toe-

    Elethia Reavyn Orwell
    Nick kan het goed met Elethia vinden. Vandaar dat ze ook beste vrienden zijn. Hij herkent een aantal eigenschappen van haar ook in zichzelf, vooral dat chaotische. Hij vertrouwt haar en kan ook lol met haar hebben. Ze hebben dezelfde talenten, waardoor ze elkaar veel helpen met projecten en Elethia is een van de weinigen die mag lezen wat Nicolas heeft geschreven.

    Zara Alessa Crawford
    Zara en Nick zijn goede vrienden. Nick vind haar doorzettingsvermogen (vooral qua sport) bewonderenswaardig en ziet ook graag tekeningen van haar. Ze is een van de weinigen aan wie hij af en toe wat laat lezen en ook soms nog wel bij kan zingen, mits er geen anderen bij zitten. Hij wordt vaak blij in haar aanwezigheid, want zij is meestal vrolijk.

    Gabrielle Ariana Hale
    Nicolas heeft niet zoveel met Gabrielle. Hij vind haar veel te netjes. Ze passen qua innerlijk niet echt bij elkaar dus ik denk dat deze twee elkaar niet zo mogen.

    Nova-Lynn 'Nova' Deemswood
    Nova is iemand waar Nicolas neutraal tegenover staat. Hij vind haar niet onaardig, maar is ook niet vrienden met elkaar. Misschien dat ze wel een praatje maken als ze elkaar tegenkomen.

    Anemoia
    Nog niet aangemaakt.

    Maelyn Alexandria Parker
    Nicolas vind Maelyn een toffe chick. Hij mag het avontuurlijke, impulsieve en speelse vooral aan haar. Daarom zijn ze ook vrienden. Hij vind ook dat ze zeer elegant kan zijn. Ergens kijkt hij een beetje tegen haar op, omdat ze succesvol lijkt en zelfverzekerd is.

    Dumbledore
    Nog niet aangemaakt.

    James Finn Grady
    Nick vind James wel een coole dude. Hij is een stuk ouder dan hij, waardoor hij ook best tegen hem op kan kijken. Hij begeleid hem wel eens op de gitaar, al vind hij het soms wel enigszins lastig om te zingen, want hij laat niet vaak dingen aan anderen horen, maar zo met z’n tweeën wil het nog wel. Ze houden beide van uitgaan, dus het komt wel voor dat ze samen uitgaan.

    Joseph 'Elijah' O'donnel
    Nicolas en Elijah zijn, sinds de dag dat ze elkaar hebben ontmoet, beste vrienden. Ze verschillen qua talenten wel erg, maar kunnen het goed met elkaar vinden en lol hebben en uitgaan. Hij kan zich in zijn aanwezigheid wel eens flink bezatten. Nicolas vertrouwt deze jongen het meest, maar tegelijkertijd kan hij zich ook wel ongemakkelijk bij hem voelen. Hij vind hem namelijk wel meer dan leuk, heeft een secret crush op hem, maar heeft geen idee hoe hij met deze gevoelens om moet gaan gezien hij nog nooit op een jongen gevallen is en dit ook nog z’n beste vriend is.

    Samuel Rafinha Quirino
    Nick mag Samuel zeker, dus ze gaan vaak met elkaar om. Ze gaan wel samen wat drinken, maar het komt nog wel eens voor dat Sam hem ergens naar binnen moet smokkelen. Qua talenten hebben ze niets gemeen, maar dat hoeft ook niet.

    Aron Lancelot Sherwood
    Weet ik nog niet. Op het eerste gezicht zou ik zeggen dat Nick hem niet mag, maar het innerlijk moet nog verder worden uitgewerkt.

    Tobin Florènce Renner
    Nicolas vind Tobin een knap meisje. Verder kan ik er nog niets over zeggen.

    Daniel Wallhouse
    Ik denk niet dat Nick hem mag. Dat perfectionistische en zelfstandige is niet iets wat bij hem past. Dat hij erg veel doet en dingen opgeeft om het goed te maken op Myopia is ook niet iets waar Nick zich in kan vinden, hij zou dus ook niet echt met hem omgaan.

    Adira Luna Arufe
    Adira is zeker iemand waartoe Nicolas zich aangetrokken kan voelen. Al zal het meer lust dan liefde zijn. Hij zou wel nieuwsgierig zijn naar wie ze echt is, omdat ze een vrij gesloten persoonlijkheid heeft.

    Laat maar weten of je het met bovenstaande eens bent of zelf nog een ander idee hebt.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2016 - 16:32 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Kamer indeling

    Elethia en Adira.
    Zara en Maelyn,
    Nova en Gabrielle

    Daniel en Samuel
    Nicolas, James en Elijah.


    Ik probeer het topic vanavond nog te openen, maar heb nu alleen mobiel, dus proberen staat centraal.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 21:52 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Magari schreef:
    Relaties Elethia

    • Zara Alessa Crawford| 
    Komt zodra het personage af is.
    •Gabrielle Ariana Hale |
    Vriendinnen past denk ik wel, ik dacht ergens aan een soort vriendinnen groepje, waar ze films mee kijken, andere leuke dingen mee doen en een beetje op elkaar letten?
    •Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |
    Ik dacht ergens heel stiekem dat ze misschien half zusjes of nichtjes konden zijn aan hun vaders kant, want dat lijkt me ergens wel leuk :3.
     Adira Luna Arufe |
    Komt met personage
    •Maelyn Alexandria Parker|
    Tobin Florènce Renner |
    Komt met personage.
    • James Finn Grady |
    James en Elethia kunnen het wel goed vinden. Ze maken erg graag samen muziek, al botsen hun karakters wel soms.
    • Joseph 'Elijah' O'donnel |
    •Samuel Rafinha Quirino |
    Ik denk dat Elethia voor hem zelfs nog wel bij voetbal zou komen kijken - hoe vervelend ze de sport ook vindt. Kwa Innerlijk zouden ze namelijk best hele goede vrienden kunnen zijn.
    • Nicolas (‘Nick’) Devantes | 
    Elethia en Nick kunnen het samen erg goed vinden, vandaar dat ze beste vrienden zijn. Elethia laat Nick maar al te graag lezen wat ze heeft geschreven en zang kan ze ook met hem delen, omdat ze dezelfde talenten hebben.
    •Aron Lancelot Sherwood |
    Komt zodra het personage af is.


    Relaties James
    Elethia Reavyn Orwell |
    James en Elethia kunnen het wel goed vinden. Ze maken erg graag samen muziek, al botsen hun karakters wel soms.
    • Zara Alessa Crawford| 
    Komt zodra het personage af is.
    •Gabrielle Ariana Hale |
    James zou Gabrielle een heel interessant en aardig meisje vinden - zowel kwa Innerlijk als uiterlijk. Hij zou zeker wel geprobeerd hebben toenadering te zoeken.
    •Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |
    Ik denk dat deze twee heel erg zouden botsen kwa Innerlijk, maar echt vijanden denk ik niet?
    Adira Luna Arufe |
    James vindt Adira erg knap en is onder de indruk van haar fotos en piano talent.
    •Maelyn Alexandria Parker|
    Tobin Florènce Renner |
    Mooie verschijning, valt verder niet veel over te zeggen.
    • Joseph 'Elijah' O'donnel |
    Samen zijn de twee extreem doelgericht en kunnen ze het heel goed vinden. De twee gaan dan ook graag samen erop uit om foto's te maken, al is het van beide niet de eerste keus van talent.
    •Samuel Rafinha Quirino |
    James mag Samuel denk ik wel en ze kunnen misschien soms samen uitgaan ofzo, ik weet het niet.
    • Nicolas (‘Nick’) Devantes | 
    Nick en James gaan nog wel eens samen uit, maar daarnaast komt het ook nog wel eens voor dat de twee samen muziek maken. James is erg onder de indruk van Nick zijn talent en vindt het jammer dat Nick het niet graag met mensen deelt.
    •Aron Lancelot Sherwood |
    Komt zodra het personage af is.


    Kamer indeling
    Elethia en Adira.
    Zara en Tobin.
    Maelyn, Nova en Gabrielle

    Aron en Samuel
    Nicolas, James en Elijah.


    Ik ben het met allebei de relaties voor Samuel eens (:


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Gaat deze vandaag open? :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik kan hem vanavond openen met een speeltuin als jullie dat willen :3, maar we missen helaas nog wel relatie lijstjes...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Ik kan hem vanavond openen met een speeltuin als jullie dat willen :3, maar we missen helaas nog wel relatie lijstjes...


    Ik ben nu bezig met mijn rol! Mag ik bij het innerlijk ook een lijstje met eigenschappen neerzetten ipv uitschrijven? Ik ben nu namelijk best wel lang bezig met alles :') Uitschrijven kan ik altijd later nog doen als het nodig is natuurlijk.


    take me back to the basics and the simple life

    Deamus schreef:
    (...)

    Ik ben nu bezig met mijn rol! Mag ik bij het innerlijk ook een lijstje met eigenschappen neerzetten ipv uitschrijven? Ik ben nu namelijk best wel lang bezig met alles :') Uitschrijven kan ik altijd later nog doen als het nodig is natuurlijk.


    Een lijstje is prima :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Een lijstje is prima :3.


    Oké mooi ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Haha, ik keek even heel raar tegen 'speeltuin' aan :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Caprice schreef:
    Haha, ik keek even heel raar tegen 'speeltuin' aan :')


    Ik kijk er nog steeds tegenaan. Ik voel me nu super dom x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    *speeltopic


    Aan niets denken is ook denken.

    Damn autocorrect.... You got me again.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya