• • M Y O P I A •
    Are you our new star?



    Myopia is zowel een bedrijf als een leerschool, waar jonge mensen hun dromen waar kunnen maken terwijl ze leren. Myopia is gelegen in het prachtige Californië, Los Angeles. Myopia is jarengeleden nadat ze dichtbij faillissement zijn gekomen overgestapt van een specifiek talentgebied naar een specifiek soort persoon. De beste in hun vak, de mensen met de meeste potentie. Het maakt niet uit waar deze mensen vandaan komen of wat ze doen in de wereld van kunst en cultuur, als ze bewijzen de beste te zijn, neemt Myopia ze aan. Daarom is het dat op "Myopia, arts and business" zowel zangers als schrijvers, als dansers, als technicie zitten. Pas jij op welke manier dan ook in de wereld van de showbusiness? Dan pas jij bij Myopia.

    Wat mensen niet weten is dat Myopia hard werken is en je bereid moet zijn om alles voor hen te doen. Meisjes die hun haar volledig afknippen, jongens die zes keer per week in de sportschool staan, mensen die doen alsof ze daten. Dat allemaal voor The Fame. Wie zal de beroemdheid en aandacht met een glimlach aannemen en wie zal er breken voor ze het gemaakt hebben?

    "Myopia, if we hire you, we own you."

    Magari, but you can call me Sav.

    Hier mogen relaties, meetings en andere dingen besproken worden :3.


    Kant-en-klare relatie invullijst voor people who are just as lazy as I am.
    Code:
    [b]Elethia Reavyn Orwell |[/b] [b]• Zara Alessa Crawford| [/b] [b]•Gabrielle Ariana Hale |[/b] [b]•Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |[/b] [b]•? | Anemoia |[/b] [b]•Maelyn Alexandria Parker|[/b] [b]• | Dumbledore |[/b] Mannen [b]• James Finn Grady |[/b] [b]• Joseph 'Elijah' O'donnel |[/b] [b]•Samuel Rafinha Quirino |[/b] [b]• Nicolas (‘Nick’) Devantes |[/b]  [b]•Aron Lancelot Sherwood |[/b]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 11:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Speeltopic omg... Wauw that mistake


    We've lived in the shadows for far too long.

    ZARA IS AF! *Little Dance Party* Een relatielijstje komt asap, maar ik ga zo ook douchen en naar bed :')


    take me back to the basics and the simple life

    Zara relatiets
    Open voor vanalles en nogwat. Zoekende naar een crush of misschien zelfs liever :') een vriendje. Lijstje vul ik later in, ga nu naar bed.

    Elethia Reavyn Orwell — Ik denk dat Zara wel bevriend met haar zou kunnen zijn, gezien ze veel overeenkomsten in hun innerlijk hebben.
    Gabrielle Ariana Hale — Ik kan niet echt nadenken over een situatie die ze gemeen zouden hebben. Ze zijn een beetje elkaars tegenpolen, en ik betwijfel of ze goede vrienden zouden zijn, al zou het aan de andere kant ook wel weer juist kunnen.
    Nova-Lynn 'Nova' Deemswood — Ik denk dat Nova en Zara het goed met elkaar zouden vinden!
    Maelyn Alexandria Parker — Gezien het feit dat ze roommates zijn, denk ik dat ze elkaar wel zouden mogen, maar gezien ze beiden ook best eigenwijs en koppig zijn kan het ook helemaal de andere kant op slaan.
    James Finn Grady — Zara zou heb sowieso erg aardig vinden en bevriend met hem zijn. Ik denk dat de twee goede vrienden zillen zijn, een beetje plagerig met elkaar misschien. Gezien ze beiden in London zijn opgegroeid zouden ze misschien ook al oudere vrienden zijn? Van jongs af aan zegmaar?Misschien zelfs als crush/vriendje? Ik weet niet wat jij vind?
    Samuel Rafinha Quirino — Ik denk dat Zara hem erg aardig zou vinden en zeker dat ze goede vrienden zullen zijn, ook vanwege hun liefde voor sport. Ook hun zou ik wel als een koppel voor me kunnen zien hahaha.
    Nicolas (‘Nick’) Devantes — Zara zou hem, zeker voor zijn rust, erg waarderen. Zr zou zich denk ik erg bij hem op gemak voelen, en zou graag zijn stukken willen lezen en zijn muziek aan te horen. Ik denk dat ze wel goede vrienden zullen zijn?
    Daniel Wallhouse — Ik denk dat Zara hem opzich wel zou mogen, maar ook vooral een beetje beschermend over hem zou zijn.
    Joseph 'Elijah' O'donnel — Ik twijfel, weet jij misschien wat? :')
    Adira Luna Arufe — Ik twijfel heel erg. Ik denk niet dat Zara haar meteen zou mogen, maar misschien dat ze uiteindelijk wel vrienden zijn geworden? Of juist niet?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 12:17 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Adira is klaar

    Relaties Adira:
    Elethia Reavyn Orwell •
    Elethia is haar kamergenoot wat ervoor zorgt dat Adira zich opener naar haar op moet stellen dan meeste mensen. Ze zal Elethia wel mogen en aangezien ze toch meer ziet meer vertellen. Er is ook een mogelijkheid tot vriendschap ondanks dat Adira daar niet heel erg van is.

    Zara Alessa Crawford •
    Ondanks dat ze niet echt een manier hebben om contact te krijgen, wegens het hebben van andere talenten, zal de het meisje ergens wel mogen. Ze zal fijn vinden dat ze niet kritisch is op anderen en niet nieuwsgierig is wat Adira een gevoel van veiligheid en rust zal brengen aangezien dat haar grote afknappers zijn op mensen. Ze zal respect hebben dat Zara echt zichzelf is aangezien Adira dat zichzelf niet toelaat.

    Gabrielle Ariana Hale •
    Ze zal niet vaak in contact komen met dit meisje. Aangezien ze beide vaak op de achtergrond treden en andere talenten hebben. Toch zal Adira haar wel mogen als ze haar karakter zal ontdekken ondanks dat ze vaak niet zo is van meisje-meisjes.

    Nova-Lynn 'Nova' Deemswood •
    Ik denk dat de twee in aanraking met elkaar zijn gekomen door Nova’s sociaalheid. Uiteindelijk zal Adira haar mogen voor haar eerlijkheid, ondanks dat zij dat niet is, aangezien ze het respecteerd. Ze zal ook weten dat ze naar Nova toe kan gaan als ze zich down voelt en opgevrolijkt moet worden. Nova zou ook naar haar kunnen gaan voor een luisterend oor, al zal ze zelf niet zo snel wat over zichzelf vertellen.

    Maelyn Alexandria Parker •
    Ze lijken op elkaar al is Adira gesloten. Ze zijn beide koppig dus dat kan erg botsen en Adira zal het niet fijn vinden als iemand in haar zaken zal snuffelen of haar zal proberen te manipuleren. Maelyn zou misschien niet een persoon zijn waar ze mee om zou gaan, maar ze vindt haar ook niet onaardig.

    Dumbledore’s Personage •

    Mannen
    James Finn Grady •
    Adira zal deze jongen niet altijd snappen aangezien hij soms compleet anders lijkt te werken dan zij dat doet. Toch mag ze de jongen ergens wel. Ze voelt de neiging om hem soms te plagen en met hem te flirten (zonder bij bedoelingen). Dat hij ook fotografie doet samen met muziek helpt op dat opzicht ook aangezien ze hierdoor meer met elkaar omgaan.

    Joseph 'Elijah' O'donnel •
    Eli is wel diegene in de hele school waar ze het beste mee bevriend is. Hij zal dan ook de persoon zijn die het meeste van haar afweet. Het feit dat hij op jongens valt vindt ze eigenlijk erg fijn aangezien het de kans (en de angst) weghaalt dat ze ooit iets kunnen worden. Hiermee heeft ze ook iemand om naar jongens te kijken en gezellig mee kan kletsen. Ze zal dan ook zonder enig probleem als wingwoman spelen. Ze zal hem soms plagen over dat hij beschermend over haar is, maar ergens vind ze het wel fijn dat hij er voor haar is als ze ooit in de problemen is.

    Samuel Rafinha Quirino •
    Het eerste wat haar aan zal spreken is zijn afkomst. Ze zal met haar taal (Zowel portugees als spaans) met hem kunnen communiceren. Verder zal ze hem mogen en wel met hem om willen gaan wat zal kunnen leiden tot vriendschap.

    Nicolas (‘Nick’) Devantes •
    De ietwat naïeve jongen weet ze vaak genoeg naar haar eigen hand te manipuleren iets wat soms per ongeluk gaat en soms gewoon expres. Ze heeft er ook geen moeite mee om met hem het bed in te duiken als ze wat alcohol op hebben.

    Daniel Wallhouse •
    De twee zullen niet snel in contact komen aangezien hij ook vrij wantrouwig kan zijn en Adira gesloten is en soms terughoudend kan zijn. Ze zal het echter niet oke vinden als andere mensen de pik op hem krijgen omdat hij make-up artist als talent heeft. Door haar eigen achtergrond weet ze hoe het voelt en zal ze de neiging hebben om voor hem op te komen en dit ook te doen. Dit doet ze echter niet per se voor hem als persoon, maar vooral omdat ze er niet tegen kan als mensen ongelijk behandeld worden of als minder worden gezien.

    Dit zijn Adira's indrukken en ideeën over de personages. (onderstreept is besproken). Als je andere ideeën of aanvulligen heb zeg het maar (:


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Ik doe de roommates na school opnieuw omdat twee mensen zich uitschreven... En daar ergens open ik ook het speeltopic


    We've lived in the shadows for far too long.

    Nova-Lynn 'Nova' Deemswood •
    Ik denk dat de twee in aanraking met elkaar zijn gekomen door Nova’s sociaalheid. Uiteindelijk zal Adira haar mogen voor haar eerlijkheid, ondanks dat zij dat niet is, aangezien ze het respecteerd. Ze zal ook weten dat ze naar Nova toe kan gaan als ze zich down voelt en opgevrolijkt moet worden. Nova zou ook naar haar kunnen gaan voor een luisterend oor, al zal ze zelf niet zo snel wat over zichzelf vertellen.

    Ik vind het goed :)


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    @Lutalica: vind ik prima, vrienden doen?


    take me back to the basics and the simple life

    Ging de topic nog vandaag open of ben ik nu té enthousiast? :9~

    Voel je niet gestrest door deze vraag, zo bedoel ik dit echt niet


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Magari schreef:
    Kamer indeling
    Elethia en Adira.
    Zara en Maelyn,
    Nova en Gabrielle

    Daniel en Samuel
    Nicolas, James en Elijah.


    Ik probeer het topic vanavond nog te openen, maar heb nu alleen mobiel, dus proberen staat centraal.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Deamus schreef:
    Zara relatiets
    Open voor vanalles en nogwat. Zoekende naar een crush of misschien zelfs liever :') een vriendje. Lijstje vul ik later in, ga nu naar bed.

    Elethia Reavyn Orwell — Ik denk dat Zara wel bevriend met haar zou kunnen zijn, gezien ze veel overeenkomsten in hun innerlijk hebben.
    Gabrielle Ariana Hale — Ik kan niet echt nadenken over een situatie die ze gemeen zouden hebben. Ze zijn een beetje elkaars tegenpolen, en ik betwijfel of ze goede vrienden zouden zijn, al zou het aan de andere kant ook wel weer juist kunnen.
    Nova-Lynn 'Nova' Deemswood — Ik denk dat Nova en Zara het goed met elkaar zouden vinden!
    Maelyn Alexandria Parker — Gezien het feit dat ze roommates zijn, denk ik dat ze elkaar wel zouden mogen, maar gezien ze beiden ook best eigenwijs en koppig zijn kan het ook helemaal de andere kant op slaan.
    James Finn Grady — Zara zou heb sowieso erg aardig vinden en bevriend met hem zijn. Ik denk dat de twee goede vrienden zillen zijn, een beetje plagerig met elkaar misschien. Gezien ze beiden in London zijn opgegroeid zouden ze misschien ook al oudere vrienden zijn? Van jongs af aan zegmaar?Misschien zelfs als crush/vriendje? Ik weet niet wat jij vind?
    Samuel Rafinha Quirino — Ik denk dat Zara hem erg aardig zou vinden en zeker dat ze goede vrienden zullen zijn, ook vanwege hun liefde voor sport. Ook hun zou ik wel als een koppel voor me kunnen zien hahaha. Misschien dat ze exen zouden zijn en nu goede vrienden?
    Nicolas (‘Nick’) Devantes — Zara zou hem, zeker voor zijn rust, erg waarderen. Zr zou zich denk ik erg bij hem op gemak voelen, en zou graag zijn stukken willen lezen en zijn muziek aan te horen. Ik denk dat ze wel goede vrienden zullen zijn?
    Daniel Wallhouse — Ik denk dat Zara hem opzich wel zou mogen, maar ook vooral een beetje beschermend over hem zou zijn.
    Joseph 'Elijah' O'donnel — Ik twijfel, weet jij misschien wat? :')
    Adira Luna Arufe — Ik twijfel heel erg. Ik denk niet dat Zara haar meteen zou mogen, maar misschien dat ze uiteindelijk wel vrienden zijn geworden? Of juist niet?


    Done. Opmerkingen/Eens/Niet eens/Thought?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 13:59 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Goede vrienden voor Zara en Nick is goed :')


    Aan niets denken is ook denken.

    Maybe voor Zara en Eli maar friends doen. Ik heb eigk namelijk al genoeg vijanden voor Eli xd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=176478&page=last#6158382

    Het speeltopic ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Deamus, ik vind het prima! Vriendje is voor James okay! Ik geef na school meer feedback...

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 13:00 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    @All: is goed ^^

    @Magari: ik zal je dan ff pb'en ^^


    take me back to the basics and the simple life