• • M Y O P I A •
    Are you our new star?



    Myopia is zowel een bedrijf als een leerschool, waar jonge mensen hun dromen waar kunnen maken terwijl ze leren. Myopia is gelegen in het prachtige Californië, Los Angeles. Myopia is jarengeleden nadat ze dichtbij faillissement zijn gekomen overgestapt van een specifiek talentgebied naar een specifiek soort persoon. De beste in hun vak, de mensen met de meeste potentie. Het maakt niet uit waar deze mensen vandaan komen of wat ze doen in de wereld van kunst en cultuur, als ze bewijzen de beste te zijn, neemt Myopia ze aan. Daarom is het dat op "Myopia, arts and business" zowel zangers als schrijvers, als dansers, als technicie zitten. Pas jij op welke manier dan ook in de wereld van de showbusiness? Dan pas jij bij Myopia.

    Wat mensen niet weten is dat Myopia hard werken is en je bereid moet zijn om alles voor hen te doen. Meisjes die hun haar volledig afknippen, jongens die zes keer per week in de sportschool staan, mensen die doen alsof ze daten. Dat allemaal voor The Fame. Wie zal de beroemdheid en aandacht met een glimlach aannemen en wie zal er breken voor ze het gemaakt hebben?

    "Myopia, if we hire you, we own you."

    Magari, but you can call me Sav.

    Hier mogen relaties, meetings en andere dingen besproken worden :3.


    Kant-en-klare relatie invullijst voor people who are just as lazy as I am.
    Code:
    [b]Elethia Reavyn Orwell |[/b] [b]• Zara Alessa Crawford| [/b] [b]•Gabrielle Ariana Hale |[/b] [b]•Nova-Lynn 'Nova' Deemswood |[/b] [b]•? | Anemoia |[/b] [b]•Maelyn Alexandria Parker|[/b] [b]• | Dumbledore |[/b] Mannen [b]• James Finn Grady |[/b] [b]• Joseph 'Elijah' O'donnel |[/b] [b]•Samuel Rafinha Quirino |[/b] [b]• Nicolas (‘Nick’) Devantes |[/b]  [b]•Aron Lancelot Sherwood |[/b]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 11:54 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Iemand waar ik zo eli naar toe kan sturen? Xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Naja Nick is in hun kamer maar gaat zo ook weer weg.


    Aan niets denken is ook denken.

    Nova heeft eerste 2 uur vrij als ik het goed zie hehe :3 iemand met wie ze eerste uurtje kan kletsen? :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik vind alle relaties prima! Is er trouwens iemand waar ik Samuel naartoe kan sturen?


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Avalance schreef:
    Ik vind alle relaties prima! Is er trouwens iemand waar ik Samuel naartoe kan sturen?


    Nova is eenzaam :3


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    ItsImpossible schreef:
    (...)

    Nova is eenzaam :3

    Dan krijgt Nova wat gezelschap ^^


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Caprice schreef:
    Naja Nick is in hun kamer maar gaat zo ook weer weg.


    Zou ik eli naar nick sturen?

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 17:27 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Even een vraagje, als je fotografie doet is dat dan ook gedeeld model of is dit een aparte talent?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    (...)

    Zou ik eli naar nick sturen?


    Is goed :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Philip schreef:
    Even een vraagje, als je fotografie doet is dat dan ook gedeeld model of is dit een aparte talent?


    Je fotografeert vooral^^, maar natuurlijk staat iedere beroemdheid wel Is op de foto.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Caprice schreef:
    (...)

    Is goed :3


    Ik moet nu even gaan maar ik probeer vanavond nog te posten.! So work is in progress


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Magari schreef:
    (...)

    Je fotografeert vooral^^, maar natuurlijk staat iedere beroemdheid wel Is op de foto.


    Eheehh ja ik vind eli eigk wel zo ijdel om model te zijn tbh xd. Maar hou m wel bij fotografie als tweede talent


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik reageer vanavond btw :3.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik post vanavond of morgen een stukje, moet vandaag werken en ook nog dansen dus word heel krap


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Ik ben helaas al twee dagen ziek - wat Extra vervelend is omdat ik morgen jarig ben en zaterdag het nog eens voor familie vier en zondag moet werken, maar ik zal zelf ook proberen te reageren vanavond. En op zijn laatst morgen...


    We've lived in the shadows for far too long.