• mijn kat wordt vandaag alweer 20(!) jaar!
    Ik ben 18, dus ik leef echt al mijn hele leven met haar en ik ben dan ook gek op haar.
    Een paar weken terug moest ze voor controle naar de dierenarts en we waren best bang dat ze ziek zou zijn of zoiets, maar ze is nog in hele goede gezondheid! Ze is alleen zo goed als doof, dus ze miauwt heel hard, maar verder kan ze nog een hele poos mee.
    En om dit topic nog wat nut te geven, hier een paar foto's (Niet zulke goede helaas, die staan op mijn oude laptop)




    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Gefeliciteerd (: dat is echt al oud voor een kat ^^

    Zooooooooooooo oud! Gefeliciteerd!


    Pretty is just a pretty word.

    Wow, dat is echt al een heel oude kat :') Ik wist niet eens dat katten zo oud konden worden XD Mooi om te horen dat ze nog in een goede gezondheid verkeert (:
    En natuurlijk ook gefeliciteerd c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Gefelicitaart! Mijn katje is inmiddels 15, er mankeert vanalles aan hem maar hij heeft nog zo'n lol in zijn leven dat ik denk dat 'ie nog wel een jaartje mee gaat. (:


    The truth is out there.

    Gefeliciteerd. Ik hoop dat mijn kat ook zo oud wordt

    Aw, gefeliciteerd kat. Wat fijn dat het nog steeds zo goed met haar gaat. ^^ Wat is haar naam?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    N'aaaw zo lief! Gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat ze nog lang meegaat! (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Square schreef:
    Aw, gefeliciteerd kat. Wat fijn dat het nog steeds zo goed met haar gaat. ^^ Wat is haar naam?

    Ze heet Tup.
    Want toen mijn ouders de katten (we hadden er vroeger 2) kregen zat mijn zus in groep 1 en zij mocht de namen kiezen.
    De juf van groep 1 las altijd voor uit de boeken van Tup en Joep, 2 apen. Dus daar is ze naar genoemd.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Romi schreef:
    Wow, dat is echt al een heel oude kat :') Ik wist niet eens dat katten zo oud konden worden XD Mooi om te horen dat ze nog in een goede gezondheid verkeert (:
    En natuurlijk ook gefeliciteerd c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Square schreef:
    Aw, gefeliciteerd kat. Wat fijn dat het nog steeds zo goed met haar gaat. ^^ Wat is haar naam?


    "Don't tell me the moon is shining; show me the glint of light on broken glass." -Anton Chekhov

    Whoaa ;o supervet!


    No growth of the heart is ever a waste

    Awwwh zo lief en wat is ze schattig^^ Gefeliciteerd!


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Tup en Joep<333

    Gefeliciteerd! Laten we hopen dat ze nog vele jaren je mag verblijden met haar gezelschap ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    MonophobiaDream schreef:
    Awwwh zo lief en wat is ze schattig^^ Gefeliciteerd!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw, echt fijn als huisdieren zo'n lange tijd bij je kunnen blijven. Gefeliciteerd! Ik hoop dat ze nog lang mag leven! Echt cute (:


    16 - 09 - '17