• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16

    LittIe schreef:
    (...)

    Which tea?


    Just normal black tea but both are delicious and I can't choose anymore because i want them both :c

    SonOfGondor schreef:
    *censored vloekwoorden* Ik ben hier zo zat van! Dit kunnen ze toch niet van me verwachten? Geef me dan in elk geval een opdracht die duidelijk is en nee, ik kan geen drie onderzoeksvragen verzinnen als geen eens één onderzoeksvraag voldoet aan alle criteria en ik ben zo zat van deze universiteit en ik wil stoppen met mijn studie en andere dingen doen die ik niet zou moeten doen en ik ben zó kwaad but who cares, right?


    Honestly, ik weet dat het waarschijnlijk niet echt kan en misschien hoor ik blije aanmoedigingen te blijven geven, maar op dit punt krijg ik echt de neiging om je aan te moedigen te stoppen. Je vindt het daar vreselijk en het klinkt alsof je er alleen maar ongelukkig van wordt. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wiarda schreef:
    @ Inge in het vorige topic; SPIDERMAN EN POLOSHIRT: THE RETURN. Maar even serieus yep that is the one en hij is verrassend probleemloos verzonden dus ajsdkh yay enthousiasme


    DE KABOUTERS SLAAN TERUG. Jaaa, ik heb hem binnen. Ik kwam er alleen ook net achter dat ik nog huiswerk heb voor morgen, dus ik denk dat ik dat eerst even moet doen. (krul) Maar ik ben heel benieuwd! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Moest je echt zo kinderachtig zijn met die reactie?

    Dus mijn cursor is... weg? Verdwenen? Uit het niets? Ik heb een hoop vreemde dingen meegemaakt met deze laptop, maar dit is een uitdaging die me best onbekend had mogen blijven, mijn hemel. Zelfs op deze pagina komen was al een James Bond-achtige opgave. :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Achievement schreef:
    (...)

    Just normal black tea but both are delicious and I can't choose anymore because i want them both :c


    lipton has better black tea but Pickwick has better green tea. teh struggle


    Heaven is a place that we all have

    Ik wil echt schrijven maar ik suck zo hard en ik ben zo besluiteloos dat ik geeneens goed kan kiezen in welke taal ik dan wil schrijven. FML.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Why do I still feel so lost..? I thought I found you but now I am not so sure...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    BAM ingeleverd. Nu maar hopen dat ik het niet verkloot heb.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."


    Heaven is a place that we all have

    Motivatie, kom toch eens tevoorschijn! En vermoeidheid, ga toch eens weg!


    16 - 09 - '17

    Tired of feeling lost,
    Tired of letting go.
    Tear the whole world down,
    Tear the whole world down.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Oh een 3.6 voor wiskunde... Damn die komt hard aan...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mods en hun waarschuwingen.


    Sarah = ongewoon sexy

    Internet, stop met het uit te hangen. D:


    What would Emma do?