• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    Deze zelfkennis is wel een citaat van de huisregels hoor. Ik ben eigenlijk best heel aardig als je de moeite doet


    wees dan maar aardig en stop met je beklag want anders komen de mods weer achter je :'D[/gey]

    [ bericht aangepast op 29 feb 2016 - 23:50 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Value schreef:
    (...)

    wees dan maar aardig en stop met je beklag want anders komen de mods weer achter je :'D[/gey]


    Te laat haha!


    Sarah = ongewoon sexy

    Je kunt beter een pb sturen aan een mod die online is als je het niet eens bent met een waarschuwing. Het heeft geen zin om je beklag te doen in een topic. (:
    Dus, ik raad iedereen die vragen heeft aan om een pb'tje naar een mod te sturen of aan Thomas zelf, zodat dit topic zijn oorspronkelijke doel blijft behouden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik haaaaaat jou. Je pikt al mijn leuke usernames, godverdomme D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ellaria schreef:
    Je kunt beter een pb sturen aan een mod die online is als je het niet eens bent met een waarschuwing. Het heeft geen zin om je beklag te doen in een topic. (:
    Dus, ik raad iedereen die vragen heeft aan om een pb'tje naar een mod te sturen of aan Thomas zelf, zodat dit topic zijn oorspronkelijke doel blijft behouden.


    - Het heeft op best veel manieren zin.
    - Dingen aan mij vragen is over het algemeen wel slim
    - Huisregel: off-topic mag off-topic, dan staat dit topic verkeerd, ik wilde overigens mijn hart luchten om die blinde waarschuwing en dat is wel goed gelukt

    Oke ik ben weer klaar voor vandaag. Morgen weer een dag om bepaalde mensen hier aan te pakken


    Sarah = ongewoon sexy

    Double

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 0:33 ]


    Sarah = ongewoon sexy

    En dat was dan the end of de serie? Damn. Ik had het einde toch wat anders verwacht :c

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 0:50 ]


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Zo ga ik dus nooit kunnen slapen hè. Zo'n buikpijn... )':


    26 - 02 - '16

    En ik heb dus daadwerkelijk geen oog dichtgedaan ):


    26 - 02 - '16

    Jahoor, ik voel me al zo klote, dan is het helemaal prima om gewoon niet te kunnen slapen


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb ineens het idee dat mijn ziel en zaligheid niet meer goed genoeg is voor die wedstrijd. Ik krijg het toch niet af, anderen zullen toch wel winnen.

    En nou zit ik met die interne struggle van zal ik het er dan bij laten? Of zal ik ff die kutstem uit mijn hoofd het zwijgen opleggen en de grond in timmeren want met hoe ik zondag schreef kan ik het misschien makkelijk halen. Maar ja das ook wel weer van maar een dag.....


    Ik ga me maar aankleden. Tips voor deze struggle zijn welkom


    Ik heb geen quotes, ik heb songtitels en een typeprobleem

    KapiteinKoek schreef:
    (...)

    - Het heeft op best veel manieren zin.
    - Dingen aan mij vragen is over het algemeen wel slim
    - Huisregel: off-topic mag off-topic, dan staat dit topic verkeerd, ik wilde overigens mijn hart luchten om die blinde waarschuwing en dat is wel goed gelukt

    Oke ik ben weer klaar voor vandaag. Morgen weer een dag om bepaalde mensen hier aan te pakken


    rebel


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Can't I just die so I won't have to face those troubles ever again?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word zo chagrijnig van trolls. Je gaat toch niet zomaar zeggen dat iemand het niet waardig is om vader te zijn? Apparently that's funny


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Misschien had ik je het nooit moeten zeggen sinds ik het niet zeker weet...


    — Inner peace, it's hard to find. —