• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    (...)

    Ik heb energie nodig en een blik monster wegdrinken vind ik niet zo fijn op de vroege ochtend..

    Hehe, nee, dat snap ik. En muntthee met heel veel honing? Toen ik een tijd van koffie 'afgekickt' was, hielp dat wel bij mij. Of vruchtensap.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    No problem ;)

    // kat is al een uur non stop aan het miauwen.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Hehe, nee, dat snap ik. En muntthee met heel veel honing? Toen ik een tijd van koffie 'afgekickt' was, hielp dat wel bij mij. Of vruchtensap.


    Ah, dat is ook een goed idee ;3
    Alleen is er op school geen muntthee en ook geen honing, maar wellicht iets voor thuis om uit te proberen (:


    26 - 02 - '16

    a.u.b stop met zeuren ohhuhhuhhhhh. U r srsly one of the biggest retards i have ever seen, whre

    Sail schreef:
    (...)

    Ah, dat is ook een goed idee ;3
    Alleen is er op school geen muntthee en ook geen honing, maar wellicht iets voor thuis om uit te proberen (:

    Ik zit wel vol met goede ideeën, hehe. Maar ja, ik ben benieuwd of dat ook iets is/werkt voor jou c: Het is toch wel een stuk beter denk ik voor iemand die geen koffie lust hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Doe even normaal man


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Ik zit wel vol met goede ideeën, hehe. Maar ja, ik ben benieuwd of dat ook iets is/werkt voor jou c: Het is toch wel een stuk beter denk ik voor iemand die geen koffie lust hehe.


    Ik zal eens kijken als ik thuis aan muntthee kan komen. Op stage is het wel, maar of ze daar honing hebben weet ik niet


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    (...)

    Ik zal eens kijken als ik thuis aan muntthee kan komen. Op stage is het wel, maar of ze daar honing hebben weet ik niet

    Ik hoop dat ze het hebben c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    heb ik al gepost dat ik wss met m'n crush ga gamen dit weekend. Wel online, hahaha.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 10:00 ]

    Lol dit is volgens mij de eerste keer in men leven dat ik niet dankzij een basketbal of een deur tegen men kop een bloedneus heb hahaha, dan zijn die dingen dus toch niet pijnlijk :')


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    M'n vriend is ziek en ligt te slapen en ik zit mezelf een beetje levendig te houden met koffie, misselijkheid onderdrukkend want stress. Ugh. Ik voel me zo'n zielig hoopje mens nu.


    26 - 02 - '16

    Goedemorgen zonder zorgen, alleen dan met zorgen want fack ik moet nog zo veel doen voor het einde van de vakantie neeee


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Guess who just got back today
    Them wild eyed boys, that'd been away
    Haven't changed, that much to say
    But man I still think them cats are crazy


    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    M'n vriend is ziek en ligt te slapen en ik zit mezelf een beetje levendig te houden met koffie, misselijkheid onderdrukkend want stress. Ugh. Ik voel me zo'n zielig hoopje mens nu.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh shit ben bijna jarig.. bijna weer de tijd om afgelebberd te worden. Bleh