• Jinxxx & Nerwen!
    Fijne verjaardag beiden! <3









    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jinxxx schreef:
    (...)
    No, we aren't.

    Wees niet gemeen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Wees niet gemeen.

    Sinds wanneer ben ik gemeen? Dat ben ik nooit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd! *O*


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jinxxx schreef:
    ^ Aaahnee, je hebt hem veranderd. Waarom is Iejoor er niet meer? That was such a cutie.


    Ik vond eigenlijk Stitch beter voor een verjaardag, but here ya go :3



    Ik vind het overigens nogal ironisch om iedere keer die titel te lezen als 'these two lovebirds' :') Don't ask me why my mind fucks up so bad

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 14:46 ]

    Gefeliciteeeerd! *O*


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Trees schreef:
    (...)

    Ik vond eigenlijk Stitch beter voor een verjaardag, but here ya go :3



    Ik vind het overigens nogal ironisch om iedere keer die titel te lezen als 'these two lovebirds' :') Don't ask me why my mind fucks up so bad

    Oke, dat kan. Ik vond Iejoor in iedergeval erg schattig en een leuk plaatje :3 Thanks! Hehe, hoezo vind je dat ironisch? Geen lovebirds trouwens, maar ladies.

    And thankyouuu for the rest c:

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 17:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Oke, dat kan. Ik vond Iejoor in iedergeval erg schattig en een leuk plaatje :3 Thanks! Hehe, hoezo vind je dat ironisch? Geen lovebirds trouwens, maar ladies.

    And thankyouuu for the rest c:


    Ijoor was altijd al mijn fav van Winnie de Pooh, maar hij is altijd zo sad en ik associeer hem nog steeds met vroeger toen ik hem heel zielig vond. Not really birthday-material haha
    Mijn beeld van lovebirds is echt twee personen die helemaal verstrengeld zijn en bah. Als hier iemand niet echt klef is, dan zijn jullie het wel. Tenminste, niet vergeleken met... eh, mij :') Maar misschien is wel een hele slechte maatstaf. Ik moet af en toe denken aan twee chiuauas die flink tegen elkaar tekeer kunnen gaan. ^^

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 17:13 ]

    Gefeliciteerd allebei! (:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Trees schreef:
    (...)

    Ijoor was altijd al mijn fav van Winnie de Pooh, maar hij is altijd zo sad en ik associeer hem nog steeds met vroeger toen ik hem heel zielig vond. Not really birthday-material haha
    Mijn beeld van lovebirds is echt twee personen die helemaal verstrengeld zijn en bah. Als hier iemand niet echt klef is, dan zijn jullie het wel. Tenminste, niet vergeleken met... eh, mij :') Maar misschien is wel een hele slechte maatstaf. Ik moet af en toe denken aan twee chiuauas die flink tegen elkaar tekeer kunnen gaan. ^^

    Hehehehe, Maia en ik zijn verre van chihuahua's tho. Daarbij, vind ik honden echt niks hehe. Geef mij maar een pluizige, sierlijke kat heh. En ja, hij is altijd zo sad, maar ergens vind ik hem wel een van de echte karakters in kinder-series/films. So, I loved him the most too. Je ziet meestal van die overblije karakters waarvan je denkt/of het beeld krijgt dat het leven super is ofzo hehe. Tenminste, naar mijn mening.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteerd! :')


    Stenenlikker

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Hehehehe, Maia en ik zijn verre van chihuahua's tho. Daarbij, vind ik honden echt niks hehe. Geef mij maar een pluizige, sierlijke kat heh. En ja, hij is altijd zo sad, maar ergens vind ik hem wel een van de echte karakters in kinder-series/films. So, I loved him the most too. Je ziet meestal van die overblije karakters waarvan je denkt/of het beeld krijgt dat het leven super is ofzo hehe. Tenminste, naar mijn mening.


    Oké, teckeltjes dan. Van die keffertjes.
    Je houd niet van honden... maar er loopt wel een hond van je zus rond. Thats sucks ^^
    Ja precies, en nu in mijn huidige situatie kan ik me meer met hem identificeren. Hij heeft echt diepgang en dat kan ik van Tijgertje - die altijd de favoriet is - niet zeggen.

    Gefeliciteerd!


    My fake plants died because I did not pretend to water them

    Jinxxx schreef:
    (...)
    Hehehehe, Maia en ik zijn verre van chihuahua's tho. Daarbij, vind ik honden echt niks hehe. Geef mij maar een pluizige, sierlijke kat heh. En ja, hij is altijd zo sad, maar ergens vind ik hem wel een van de echte karakters in kinder-series/films. So, I loved him the most too. Je ziet meestal van die overblije karakters waarvan je denkt/of het beeld krijgt dat het leven super is ofzo hehe. Tenminste, naar mijn mening.

    Hier, je kat:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Trees schreef:
    (...)

    Oké, teckeltjes dan. Van die keffertjes.
    Je houd niet van honden... maar er loopt wel een hond van je zus rond. Thats sucks ^^
    Ja precies, en nu in mijn huidige situatie kan ik me meer met hem identificeren. Hij heeft echt diepgang en dat kan ik van Tijgertje - die altijd de favoriet is - niet zeggen.

    Hoe kunnen wij teckeltjes zijn? :'D. Ik hou het wel gewoon om mensen, thank you very much. Daarbij als ik een dier was, zou ik ons niet verifiëren met.. honden. Dan denk ik niet echt dat je ons/Maia kent. :'D Yes. Ik hou er niet van, maar deze is op zich wel lief hoor en ik ben gewend aan de hond geworden. So, don't sucks at all ^^ Ach ja, het is een kinderserie/film.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nerwen schreef:
    (...)
    Hier, je kat:


    Awwwwwwww, wat een schatttttttttttttttje.


    Sorry, ik heb nog geen koffie op. Don't blame me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.