• Dit is echt een stomme topic-titel (moet dat met een streepje?) Maar vergeef me asjeblieft, want mijn zieke hoofd komt momenteel met weinig origineels.

    On-topic:
    Ik ben ziek, en verveel me te pletter. Hebben jullie geweldige Q'ers nog een Jily story liggen?
    (Met nadruk op Jily, ik heb verder echt genoeg story's)

    Xx


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Topictitel mag je gewoon als één woord schrijven, zonder streepjes. :Y)

    Stories heb ik voldoende, maar ik kan je niet aan Jily helpen, vrees ik. Dat zit hooguit in de achtergrond bij mijn Wolfstar fics. Ik wens je wel heel veel beterschap! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ahw, arme jij. Snel beter worden, hè! Heb je Unforgettable al gelezen?


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik heb hoofdstukken op de plank liggen voor The History of Lames die nog even gecheckt moeten worden en dan online kunnen. Ik ga mijn best doen er vanavond één te plaatsen. Tis wel echt een Marauders hoofdstuk though... Lily komt alleen ter sprake, dus ik hoop dat het voldoende Jily (of zoals Sirius zou zeggen: Lames) voor je is. Verder heb ik wel een idee voor een Jily SA gekregen, maybe dat ik het morgen speciaal voor de zieke jou uit kan werken c:


    Happy Birthday my Potter!

    Ahww.. Beterschap!
    Ik zal morgen wel een hoofdstukje activeren, dan heb je in ieder geval iets te lezen xD

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 21:35 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Geen idee of je mijn Jily al gelezen hebt, maar anders: linkje. Verder heb ik nog deze kortverhalen, die je misschien interesseren: ^^
    - Once Upon A December || HP Next Generation
    - Things He Said || George Weasley
    - The Noble and Most Ancient House of Black


    Deep inside, I've never felt alive

    Ten eerste: Ik heb net als Square genoeg verhalen, behalve Jily.
    Ten tweede: beterschap!!! x

    Ik heb een Sirius fanfiction over zijn Zweinsteintijd en nog een Hungergames achtig verhaal wat je misschien leuk vind;) Hopelijk wordt je snel beter! Genoeg te lezen hier iig


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow