• Haai!

    Ik zit met een klein probleem. Ik heb onlangs een iphone 5c gekocht met al mijn spaargeld, maar nu is het geheugen vol(8 gb, maat op een of andere manier kan ik maar 5 gb gebruiken)
    Ik heb nog maar 8 apps (7 kleine en 1 grote(whatsapp))
    Ik heb AL mijn gesprekken in Whatsapp verwijderd en ben uit alle groepen gegaan (op 9 na, vanwege belangrijke zaken) en nog geeft hij aan dat hij geen geheugen heeft.
    Ik heb geen fotos(ook niet bij onlangs verwijderd)
    Ik word er knetter gek van. Wat kan ik doen?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Note: ik heb hem pas 3 weken...


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb dezelfde iPhone en ik heb hetzelfde probleem. Al mijn foto's en video's verwijderd, al mijn apps op enkel YouTube en Instagram na eraf, muziek verwijderd, en alsnog is 'ie "vol".


    United we stand, divided we fall.

    8 gig is zo vol. Ik geloof dat de andere 2,7 gig voor het systeem is.
    Het enige wat ik kan bedenken is muziek, notities of toch de apps, aangezien je geen foto's hebt ^
    - herstart hem anders, msischien doet hij het dan wel gewoon beter qua geheogen?

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 22:51 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wat een prut telefoon. Ik denk dat ik terug ga naar mijn kapotte 4s die geen goede batterij meer heeft en waar het scherm totaal kapoy van is, want dat is beter dan dit


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jup, 8 gig is op voor je het zelf weet. Kun je er een micro-sd'tje in doen voor extra opslag?

    + anders moet je gaan kijken bij Instellingen > Opslag > en dan staat er gewoonlijk een balkje met verschillende kleuren en daar moet je kijken wat er veel plek in neemt.


    Heaven is a place that we all have

    Sensate schreef:
    8 gig is zo vol. Ik geloof dat de andere 2,7 gig voor het systeem is.
    Het enige wat ik kan bedenken is muziek, notities of toch de apps, aangezien je geen foto's hebt ^
    - herstart hem anders, msischien doet hij het dan wel gewoon beter qua geheogen?


    Allebei al gedaan:/ ik denk dat ik mijn vader er na ga laten kijken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Wat een prut telefoon. Ik denk dat ik terug ga naar mijn kapotte 4s die geen goede batterij meer heeft en waar het scherm totaal kapoy van is, want dat is beter dan dit


    Als je tegenwoordig een nieuwe 4s koopt, zijn ze goedkoper.

    Mijn zus heeft een 4s en daar is nog nooit iets misgegaan.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 22:56 ]


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben hiermee naar de winkel gegaan en die man zei dat ik alles moest verwijderen en dan de nieuwe update installeren, maar ik heb bijna 300 muziek nummers er op staan die ik eigenlijk niet kwijt wil.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DrFluke schreef:
    Ik ben hiermee naar de winkel gegaan en die man zei dat ik alles moest verwijderen en dan de nieuwe update installeren, maar ik heb bijna 300 muziek nummers er op staan die ik eigenlijk niet kwijt wil.


    Die updates zijn vaak brol. Ik denk wel dat je ee backup kunt maken.


    Heaven is a place that we all have

    DrFluke schreef:
    Ik ben hiermee naar de winkel gegaan en die man zei dat ik alles moest verwijderen en dan de nieuwe update installeren, maar ik heb bijna 300 muziek nummers er op staan die ik eigenlijk niet kwijt wil.

    Je kan al je muziek en app's opslaan via iTunes. Dan kan je hem daarna leegmaken dus updaten en dan alles weer terug zetten. Zo heb ik ook alles van mijn iPhone 5 naar mijn nieuwe 6 gezet.

    Als je hem aansluit op iTunes kan je trouwens ook zien waaraan je geheugen aan op is gegaan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''