• Hooi! Ik zoek iemand die deze 16+ scene (erotiek) voor mij naar het Nederlands wil vertalen. Deze heb ik een tijd geleden geschreven en dat is eigenlijk de reden dat het vertalen met de juiste Nederlandse woorden niet heel erg soepel gaat.
    Eng->NL

    Je krijgt een shout-out in het betreffende hoofdstuk zodra die online komt.



    The white sheets of the previously perfectly made bed now lay crumpled on the floor. A dim light shone on the two bodies who passionately grew closer when they lingered for each other’s touch. His hot breath tingled her sweaty skin when he kissed every part of her body. Mae softly moaned when Theons hands reached for her inner parts and she bit into his shoulder when his fingers played with her. She slowly led her hands slid along his chest, feeling his long hair underneath her fingers tips.
    ‘You should shave,’ she whispered into his ears. He slightly laughed and took her hands. He placed them on his hips.
    ‘I won’t’ he said as he arched against her, his lips moving to one of her breast and he worked his fingers inside her again. She was dissolved with pleasure. His sex was quivering, and he was tormented with desire. She grew desperate for him, even though she shouldn’t. There was another man. The man she had to marry, her fiance, Robb Stark. But there was something about the young Theon, Maedelynn just couldn’t resist. Did she loved him? The one thing that she knew for she is she prevered him above Robb. Was that so wrong?
    When he drove his fingers inside her, she set off another moan that was music to his ears. She was quite an instrument to play, so finely tuned, and if he touched her right, she made the most glorious sounds. She grabbed his hair, yanked and pulled him closer as he’d told her to do. He thrust inside her and hit her in the spot that turned her moans into one long, high-pitched orgasm. She shuddered against him, he saw her hair was a wild tumble, and her face was glowing.
    'You look beautifull.' he said and cupped her face, softly bitting her underlip.
    'Thank you,' she smiled and kissed his somewhat crooked nose before looking in his grey eyes, ''I should hurry,'' Maedelynn spoke as he stared back into her eyes. He nodded while she started searched for her dress. He shamelessly looked at her perfect body. All the whores he had fucked where nothing like she was. He wondered why she fell for him, knowing that he fucked many girls before her. But she wasn't just a girl, she was a woman to him.
    'Would you help?' she asked when she struggled with her dress, he hurried towards her. He carrefully pulled the laces tight, but not without touching the soft skin on her back,'hurry up,''she laughed and he did what she asked, 'I'm expecting you did this before.' a teasing grin appeared on her face.
    'Yes,' he said, 'I've laced up many girls before', '' he said while he let his hand slip towards her butt, she quickly turned around and playfully slapped his cheek. She smiled seductivly at him and leaned forward, when their lips where about to touch she put her finger infront of his.
    'Goodbye, Theon Greyjoy.' she said and swiftly walked out of her room. Leaving the man behind, with a secret and a desire for more.

    [ bericht aangepast op 2 maart 2016 - 15:35 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    ik wil het best proberen maar op het moment heb ik geen tijd


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HalfBloodPrince schreef:
    ik wil het best proberen maar op het moment heb ik geen tijd



    Ow je mag het altijd later proberen hoor, als niemand anders het wilt doen.


    DANKUHHH!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Iemand anders misschien?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    sorry ik heb nog geen tijd gehad, ik doe het vanavond


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    dankje!


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Et, ik heb het geprobeerd voor je. (:

    De witte lakens van het eerder perfecte bed lagen nu verfrommeld op de vloer. Een gedimd licht scheen op de twee lichamen die gepassioneerd naar elkaar toe groeiden wanneer zij verlangden naar elkaars aanrakingen. Zijn warme adem tintelde op haar zweterige huid wanneer hij elk deel van haar lichaam kuste. Mae kreunde zachtjes toen Theon's handen reikten naar de binnenkant van haar dijen, waarna zij in zijn schouders beet wanneer zijn vingers haar bespeelden. Langzaam gleden haar handen over zijn borstkas, en voelde zijn lange haar onder haar vingertoppen.
    'Je moet scheren', fluisterde ze in zijn oor. Hij lachte een beetje, waarna hij haar handen vast pakte en ze op zijn heupen legde.
    'Dat ga ik dus niet doen', zei hij.
    Zijn lippen gleden van Mae's ene borst naar haar andere, terwijl hij zijn vingers weer hun werk liet doen tussen haar benen. Ze viel haast uit elkaar van plezier; de seks sidderde, en hij was gekweld met verlangen. Ze werd wanhopig van hem, ook al was dat niet de bedoeling. Er was namelijk een andere man. De man met wie de moest trouwen, haar verloofde, Robb Stark. Maar de jonge Theon had gewoon iets wat Maedelynn niet kon weerstaan. Hield ze van hem? Het enige wat ze wel wist was dat ze Theon verkoos over Robb. Was dat dan zo verkeerd?
    Wanneer hij zijn vingers weer tussen haar benen liet gaan, kreunde Mae nogmaals, wat voor Theon werkelijk als muziek in zijn oren klonk. Ze was een instrument, dat zo fijn gestemd was dat wanneer hij haar op de juiste manier aanraakte, er een prachtig geluid uit kwam. Ze greep hem bij zijn haren en trok hem dichterbij, zoals hij haar had opgedragen. Hij stootte diep in haar, en raakte daarbij een plekje dat ervoor zorgde dat haar gekreun veranderde in een schril geluid in de vorm van een orgasme. Ze rilde terwijl ze tegen hem aan lag. Hij zag dat haar haar compleet in de war zat en dat ze een gloed op haar gezicht had.
    'Je ziet er prachtig uit', zei hij, terwijl hij zijn hand lieflijk op haar gezicht legde en haar teder op haar onderlip beet.
    'Dank je wel', glimlachte ze, en kuste zijn ietwat kromme neus, voordat ze hem aankeek in zijn grijze ogen. 'Ik moet opschieten', zei Maedelynn, terwijl ze elkaar nog steeds aankeken. Hij knikte, terwijl zij haar jurk aan het zoeken was. Schaamteloos liet hij zijn oog vallen op haar perfecte lichaam. Al die hoeren waar hij mee had geneukt waren niets vergeleken met haar. Maar ze was geen meisje voor hem, maar een vrouw.
    'Wil je me helpen?', vroeg ze, terwijl ze moeite had om in haar jurk te komen. Natuurlijk wilde hij dat; hij liep naar haar toe zonder daarbij na te denken. Voorzichtig trok hij aan het rijgsnoer om de jurk strakker te laten zitten, maar dit kon hij niet doen zonder de zachte huid op haar rug te strelen.
    'Schiet eens op', zei ze met een lach, waarna hij deed wat zij van hem vroeg.
    'Ik had wel verwacht dat jij dit eerder zou hebben gedaan', zei ze met een speelse grijns op haar gezicht.
    'Natuurlijk', zei hij, 'Ik heb al veel vrouwen ingesnoerd'. Terwijl hij dit zei, gleed zijn hand van haar rug naar haar billen. Snel draaide Maedelynn zich om en sloeg Theon speels met haar platte hand op zijn wang. Ze glimlachte verleidelijk naar hem, waarna ze dichterbij kwam. Hun lippen raakten elkaar bijna aan, totdat zij haar vinger op zijn lippen legde.
    'Vaarwel, Theon Greyjoy', zei ze, waarop ze vervolgens snel de kamer uit liep
    De man bleef achter met niet alleen een diep geheim, maar ook een verlangen naar meer.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2016 - 18:24 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    geweldig dankjewel! Dat heb je trouwens vet vlot gedaan, kan je ik je berichten voor het geval ik weer iets vertaald moet hebben?


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    RickGrimes schreef:
    geweldig dankjewel! Dat heb je trouwens vet vlot gedaan, kan je ik je berichten voor het geval ik weer iets vertaald moet hebben?

    Geen probleem hoor. Je mag me altijd een berichtje sturen als je wil, Engels is als een tweede taal voor mij, dus als ik iets moet vertalen, dan hoor ik het wel. (:


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)