• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    And now you hate me too, ofcourse. I can't blaim you. I hate myself as well.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 0:51 ]

    Wtf, als hij zelfs zonder condoom niks voelt moet ie zich echt laten nakijken. Hoe is het je ooit gelukt om em omhoog te krijgen?

    Eh, ik wil het niet eens weten. Nevermind.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 0:30 ]

    Ugh. Ik haat het dat ik meer geluiden en gehoor heb dan gemiddeld mens... Ik slaap al met oordoppen in, maar zelfs dan hoor ik heel veel dingen nog. Ook zoveel geluiden door elkaar, mensen die praten, herhalende tikkende dingen, harde geluiden maken me gek. Kan ik hier niets tegen doen of zo? :c
    Zelfs de klok aan de muur klinkt alsof hij in mijn hoofd zit...

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 0:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't know if we should be alone together
    I still got a crush, that's obvious
    If nobody's around, what's stopping us?
    Everywhere I go you show, whatever
    I don't ever mind sharing oxygen
    I just wanna get lost in your lungs

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 1:35 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Don't cry, don't cry, don't cry.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    u r the biggest whore I have ever seen.

    Self destructive


    I'm your little ray of pitch black.

    ProngsPotter schreef:
    Tralalaaaaa
    Ik noet gaan slapen en ik doe het niet. Dat is gewoon dom. Er is toch niets van Inge (hinthint) dat ik nu kan lezen (HINT) (A)


    Hahaha, wat een subtiele hints. (nerd)
    Het probleem is dat ik ongeveer drie landsgrenzen van mijn laptop verwijderd ben op dit moment. Vanavond weer, als ik thuis ben, hopelijk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    What the fuck is dit voor vraag :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Kan ik de komende week niet gewoon even overslaan?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Iedereen eerst maar zeggen dat ik me aanstel en dan blijk ik veertig graden koorts te hebben. Aardig, mensen.


    obsessive rage

    Vanmiddag 4 uur lang treinreizen. Wat geweldig weer.

    Bad hair day. Great...


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Hooo, het is weer feest hier thuis. Kunnen mijn ouders niet eens normaal doen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Halve verkoudheid weer. Fijn. Great. Asldfjsdf. Ik wil niet naar stage morgen. Ik wil zomervakantie en zomer. En ik wil naar Italië.
    Oké end of rant lol.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt