• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    Burnley schreef:
    Ik wil zo graag die username, maar ben zo bang dat mensen er wat van gaan vinden :')

    Just do it <3 Sure it's just as awesome as you are!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Burnley schreef:
    Ik wil zo graag die username, maar ben zo bang dat mensen er wat van gaan vinden :')


    Als ze er wat van vinden, dan is dat hun probleem. Niet dat van jou. Ik vind dat je hier op Quizlet gewoon jezelf moet kunnen zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Trikova schreef:
    (...)
    Just do it <3 Sure it's just as awesome as you are!


    Awh staph it. You're awesome too :Y)


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    FrenchFries schreef:
    Silent in the trees
    Standing cowardly
    .


    I want to saaaaay... hello :3 Trees here ^^

    Ik wilde iets goeds zeggen over deze dag. Namelijk dat ik mijn achtbaanvrees overwonnen heb en de hele godganse dag met jullie in een overcrowded park heb rondgelopen. Na die dag had ik geen honger, jullie wel. Ik heb gezegd dat jullie wel wat mochten gaan eten, maar ik hoefde niet. Is het dan mijn fout dat jullie niets hebben gegeten?!

    Weetje? Als ik zo'n blok aan jullie been ben, had me dan lekker uit huis geplaatst waar je zo vaak mee dreigde. Ik doe wel alsof het me niets kan schelen, maar niets is naarder dan wanneer je bloedeigen ouders geen begrip kunnen opbrengen voor een beperking die ze notabene zelf in de genen hebben zitten. Fuck you, all of you!




    26 - 02 - '16

    Sail schreef:
    Ik wilde iets goeds zeggen over deze dag. Namelijk dat ik mijn achtbaanvrees overwonnen heb en de hele godganse dag met jullie in een overcrowded park heb rondgelopen. Na die dag had ik geen honger, jullie wel. Ik heb gezegd dat jullie wel wat mochten gaan eten, maar ik hoefde niet. Is het dan mijn fout dat jullie niets hebben gegeten?!

    Weetje? Als ik zo'n blok aan jullie been ben, had me dan lekker uit huis geplaatst waar je zo vaak mee dreigde. Ik doe wel alsof het me niets kan schelen, maar niets is naarder dan wanneer je bloedeigen ouders geen begrip kunnen opbrengen voor een beperking die ze notabene zelf in de genen hebben zitten. Fuck you, all of you!





    *hugs really hard but makes sure spine doesnt break and hugs again*


    Heaven is a place that we all have

    Fucking hell.

    Kiran Jethwa is ook zo knap.

    I feel so old, so tired. As if the life I've been living already took me three lifetimes. Just to get here, here. Nowhere really. Weird.


    The truth is out there.

    What a gorgeous woman

    Waarom doen mensen waar ik het niet van verwacht me slechter voelen?
    En waarom doen ze toch allemaal zo rot? Jaloers?
    Pfuh, geen idee waarom ze jaloers zullen zijn op een nerd als mij...
    Damn, ik haat dit!

    KyloRen schreef:
    What a gorgeous woman


    Ahw thank you. <3
    No, just kidding. x) But who are you talking about? (wbw)


    OTOFT: Okay, I'm not going to do this. I'm going to ignore you now. (cat)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Can somebody hug me? :c

    @Erieka en Lieke


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Trees schreef:
    Can somebody hug me? :c



    And I'm nothing. You've always said you want nothing.