• Hier kun je al je frustaties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af

    [ bericht aangepast op 4 maart 2016 - 11:20 ]

    Eigenlijk vraag ik me wel eens af hoe andere mensen op quizlet kwamen. Ik namelijk door 'tips tegen verveling' in te typen haha :'). En zo kwam ik op deze site met awesome peeps hehe ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    Eigenlijk vraag ik me wel eens af hoe andere mensen op quizlet kwamen. Ik namelijk door 'tips tegen verveling' in te typen haha :'). En zo kwam ik op deze site met awesome peeps hehe ^^


    Ik kwam hier ooit via een verhaal, volgens mij dark roses of zo en toen wilde ik kunnen reageren en maakte ik een account. Lol.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2016 - 23:55 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wanheda schreef:
    (...)

    Ik kwam hier ooit via een verhaal, volgens mij dark roses of zo en toen wilde ik kunnen reageren en maakte ik een account. Lol.

    Haha really? Ik zat dus eerst quizzen te maken en ik dacht mehh is dit alles? En toen keek ik voor een keer verder dan men neus lang was en zag ik verhalen en het mooie forum haha


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    FrenchFries schreef:
    (...)
    Haha really? Ik zat dus eerst quizzen te maken en ik dacht mehh is dit alles? En toen keek ik voor een keer verder dan men neus lang was en zag ik verhalen en het mooie forum haha


    Haha. Ongeveer twee weken na mijn registratie kwam ik achter het RPG gedeelte van Q c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FrenchFries schreef:
    Eigenlijk vraag ik me wel eens af hoe andere mensen op quizlet kwamen. Ik namelijk door 'tips tegen verveling' in te typen haha :'). En zo kwam ik op deze site met awesome peeps hehe ^^

    Ik zat destijds op een site en iemand daarop schreef hier een verhaal op: die ging ik dus volgen. Toen heb ik dat account verwijderd en sinds 2 jaar zit ik er weer op.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    FrenchFries schreef:
    Eigenlijk vraag ik me wel eens af hoe andere mensen op quizlet kwamen. Ik namelijk door 'tips tegen verveling' in te typen haha :'). En zo kwam ik op deze site met awesome peeps hehe ^^


    Ik kwam hier door Tokio Hotel. Ik wilde quizzen maken en stories lezen van de band.


    16 - 09 - '17

    Kalisto schreef:
    (...)

    Ik kwam hier door Tokio Hotel. Ik wilde quizzen maken en stories lezen van de band.


    Same. :'D


    What would Emma do?

    Wanheda schreef:
    (...)

    Haha. Ongeveer twee weken na mijn registratie kwam ik achter het RPG gedeelte van Q c:

    Haha ja dat wil ik ooit ook nog wel eens doen alleen lijkt me een beetje eng haha. Ik ben nogal snel bang om fouten te maken :')

    Trikova schreef:
    Ik zat destijds op een site en iemand daarop schreef hier een verhaal op: die ging ik dus volgen. Toen heb ik dat account verwijderd en sinds 2 jaar zit ik er weer op.

    Hahaha Nice ^^
    Kalisto schreef:

    Ik kwam hier door Tokio Hotel. Ik wilde quizzen maken en stories lezen van de band.

    Ohja er was hier ooit een Tokio hotel invasie he hahaha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    So tired of self.

    Ugh.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Trees schreef:
    So tired of self.

    Thank you so much, again. Let me know if I can do anything to make you feel better, whenever, wherever.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Boettgeri schreef:
    (...)

    Same. :'D

    Saaaame. Hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tokio hotel invasie like one direction now?
    Hahaha sounds pretty cool :')

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 0:16 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    I survived the cat.


    Mhm?

    Oh my. Wat een film.