• Er zijn vast nog wel meer Q-ers die fan zijn van deze serie, toch?

    Lucifer, bored from his sulking life in hell comes to live in Los Angeles only to
    help humanity with its miseries through his experience and telepathic abilities
    to bring people's deepest desires and thoughts out of them. While meeting
    with a girl in his nightclub (called Lux), a shootout involving him and the girl
    leads him to become a LAPD consultant who tries to punish people for their crimes through law and justice.


    Het is dan misschien wat voorspelbaar soms (althans - zo ervaar ik het),
    maar het is zeker de moeite waard om te kijken.

    So, who else is watching? En spoilers graag onder de spoilerknop!

    Korea schreef:
    (...)
    Yes yes yes. 😍
    Jammer dat ik geen Netflix heb, hehehehe. 😂
    vast wel ergens streambaar of te downloaden toch ^^
    Ik downloade de afleveringen eerst ook altijd haha

    Sinds deze Lucifer gebaseerd is op de Lucifer van DC Comics (en die weer op de Bijbel)
    Zou ik zelf heel graag Gabriel en Michael willen zien in de show. Niet alleen zijn ze in de comics heel belangrijk maar ook in de bijbel.
    Ik vond het sowieso een beetje vreemd dat ze Azrael en Uriel in de show hadden gezet en niet Michael of Gabriel.

    Edit: Stiekem hoop ik ook dat het ietsje minder ''politie en misdaad'' wordt en meer ''supernatural''
    Niet dat ik wil dat het hele politie gedeelte weg gaat, ik wil gewoon heel graag Lucifers true powers zien en meerdere engelen/wezens.
    Ik bedoel, we hebben maar 3 engelen gezien, twee menselijke bijbelse figuren en de vrouw van God. Daarbij, heeft Lucifer nooit 100% zijn powers laten zien wat ik wel heel graag zou willen zien.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2018 - 19:32 ]