• V E R H A A L.
    Ooit gedacht dat je partner vreemdging? Of wetende dat je wederhelft vreemdgaat maar dat je hem of haar nog een laatste kans wil geven? Temptation Island is een eiland vol "onschuldig" geflirt, vreemdgaan, aantrekkelijke vrijgezellen, knappe stellen en uiteraard een prijs — waarom zouden we dit anders doen? Een tropische bestemming met een geweldige setting inclusief bar, romantische plekjes en een prachtig kampvuur doen je al snel het vakantiegevoel geven, laat staan als je partner er niet bij is. Zou jij vreemdgaan wanneer de optie er was — al was het maar om je partner terug te pakken op wat hij of zij jou aangedaan heeft? Kan jouw relatie de ultieme relatietest doorstaan? Kan je het aan om te zien of je partner de verleiding van de vrijgezellen kan weerstaan? Temptation Island is de plek om je grenzen op te zoeken en die van je partner te ontdekken. Is de relatie sterk genoeg om door deze ultieme test heen te komen?



    "Picture the life you dreamed of living. The person you pictured being with. Picture the job you dreamed you'd have. Are you living the life you envisioned for yourself? Are you who you wanted to be when you grew up? Open your eyes. Take a good look around you. How's the view? Do you like what you see? Think back again to when you were little. Are you living the life you pictured for yourself? Or are you still dreaming of something even bigger?"


    P E R S O N A G E S.
    Mannen.
    • Nikos Payne • Asuka • 1.1 • Vrijgezel •
    • Jack Nicholas Aodth • Sempre • 1.1 • In een relatie •
    • Lloyd Devin Thompson • Bylot • 1.4 • Vrijgezel •
    • Jason Harry Boreas • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Daniel Young • watahmaloehn • 1.2 • In een relatie •
    • Giovanni Rafaele Vinci • MatthewMMurdock • 1.4 • In een relatie •


    Vrouwen.
    • Addison Amelia Montgomery • MrsSmollett • 1.1 • In een relatie •
    • Jazmín Valeria Fuensanta • Deryth • 1.1 • Vrijgezel •
    • Krista Bengstsson • Polovina • 1.1 • In een relatie •
    • June Jennifer Melcom • Magari • 1.1 • Vrijgezel •
    • Sunset Dyani Wade • Pans_Daughter • 1.2 • In een relatie •
    • Vanessa Rosa Flemming • tirzaj • 1.3 • Vrijgezel •


    Koppels.
    Addison Amelia Montgomery & Jack Nicholas Aodth
    Krista Bengstsson & Daniel Young
    Sunset Dyani Wade & Giovanni Rafaele Vinci




    “You can seek the advice of others, surround yourself with trusted advisors. But in the end, the decision is always yours and yours alone. And when it’s time to act and you’re all alone with your back against the wall, the only voice that matters is the one in your head. The one telling you what you already knew. The one that’s almost always right.”



    I N V U L L E N.
    Naam.
    Leeftijd. — Minimaal 21 jaar.
    Uiterlijk.
    Innerlijk.
    Relatie & reden. — Met wie heeft hij/zij een relatie? Waarom doen ze mee?
    Extra.



    R E G E L S.
    — Je reservering blijft 2 dagen staan. Als je meer tijd nodig hebt, kan je dit aangeven.
    — Minimaal 200 woorden per post, dit is makkelijk te halen voor iedereen.
    — Er zijn 12 rollen beschikbaar. 3 vrouwen in een relatie, 3 mannen in een relatie. 3 vrijgezelle mannen, 3 vrijgezelle vrouwen. Dit is ook het maximum.
    — Ik hou niet van buitensluiten, dit wil ik dus ook niet hebben in dit RPG.
    — Niemand is perfect, iedereen heeft flaws.
    — Als je meedoet, wil ik ook echt dat je actief meedoet, en dus niet dat je een eendagsvlieg bent.
    — Het liefst wil ik dat iedereen een relatielijstje maakt in het praattopic. Dus gewoon wat je indruk is van ieder personage.
    — Geen andere personages besturen, mits dit besproken is.
    — Alleen ik maak topics, mits ik iemand aanwijs om dit te doen.
    — Dit RPG is gemaakt met officiële toestemming van LanieH.



    T O P I C S.
    [justify]Rollentopic: #1
    Praattopic: #1 & #2
    Speeltopic: #1 & #2

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 17:29 ]


    Faith is everything.

    MT


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT


    someone out there feels better because you exist

    MT


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Hey


    Bowties were never Cooler

    Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Magari schreef:
    Ik schrijf mij uit. Als ik aangeef alleen noodzakelijke posts te doen vanwege tijdgebrek, vervolgens nog twee keer gevraagd wordt of ik van plan ben om weinig te posten, terwijl ik al zeg tijdgebrek te hebben en dan als ik uitleg geeft en botweg wordt gezegd 'ik hoefde alleen een Ja of nee', hoeft het van mij ook niet meer.

    Het zou erg vervelend zijn als je je uitschreef. Stephanie wist niet dat je het druk had, ik had haar ook al een pb gestuurd met de vraag of ze iets van jou had gehoord. Het is in zo'n kleinschalig rpg gewoon erg vervelend als je telkens moet wachten. Niemand wist dat je het druk had, wat ook niemand kan weten zonder dat jij het meldt. Ik weet zeker dat Stephanie het zo niet bedoeld heeft, maar om nou hieruit te stappen vind ik wel klote, puur omdat je dus twee rollen bezit.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 20:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    MT.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik geef het aan dat ik bewust Jason nog niet gemengd hebt, vanwege tijd te kort en dan wordt er tot drie keer toe gepushed of ik niet kan mengen en of ik weinig ga posten - en dat ik niet wist dat mensen überhaupt op mij wachtte bij Tao. Als ik dan vervolgens een pb stuur met uitleg en of de vraag kan stoppen en ik krijg het antwoord terug dat er geen uitleg nodig is, terwijl als ik aangeef weinig te kunnen posten er alsnog gepushed wordt, schrijf ik me liever uit, omdat ik nou eenmaal niet altijd tijd heb om mij aan een volgorde te houden als mensen pushen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    Ik geef het aan dat ik bewust Jason nog niet gemengd hebt, vanwege tijd te kort en dan wordt er tot drie keer toe gepushed of ik niet kan mengen en of ik weinig ga posten - en dat ik niet wist dat mensen überhaupt op mij wachtte bij Tao. Als ik dan vervolgens een pb stuur met uitleg en of de vraag kan stoppen en ik krijg het antwoord terug dat er geen uitleg nodig is, terwijl als ik aangeef weinig te kunnen posten er alsnog gepushed wordt, schrijf ik me liever uit, omdat ik nou eenmaal niet altijd tijd heb om mij aan een volgorde te houden als mensen pushen.


    Wil je er niet nog even over nadenken? Wij hadden, nogmaals, geen idee van hoe druk je het had. Het was meer voor jou dat de vraag werd gesteld of je wel regelmatig kon antwoorden (want wij weten ook niet of je het constant zo druk hebt, of alleen nu eventjes) en zo niet, of het dan geen probleem was om je over te slaan. In mijn ogen is er een groter probleem van gemaakt dan dat er daadwerkelijk was, want natuurlijk is het begrijpelijk dat je het druk hebt en dan minder reageert.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Magari schreef:
    Ik geef het aan dat ik bewust Jason nog niet gemengd hebt, vanwege tijd te kort en dan wordt er tot drie keer toe gepushed of ik niet kan mengen en of ik weinig ga posten - en dat ik niet wist dat mensen überhaupt op mij wachtte bij Tao. Als ik dan vervolgens een pb stuur met uitleg en of de vraag kan stoppen en ik krijg het antwoord terug dat er geen uitleg nodig is, terwijl als ik aangeef weinig te kunnen posten er alsnog gepushed wordt, schrijf ik me liever uit, omdat ik nou eenmaal niet altijd tijd heb om mij aan een volgorde te houden als mensen pushen.


    Ik heb je nooit gepushed, sorry hoor. Maar dat ik die vraag 3 keer heb gesteld klopt inderdaad. En als je vaker op Koh Tao gekeken had, had je gezien dat er mensen op Jason hadden gereageerd en dus wel aan het wachten waren. En wat je in die pb zei over dat overleven van deze rpg, nou sorry hoor maar ik doe ook met iedereen hier mn best dit rpg te laten slagen en zoals je dat zei kwam t over alsof t bij mij lag dat t stroef loopt nu.

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 21:30 ]


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Ik heb je nooit gepushed, sorry hoor. Maar dat ik die vraag 3 keer heb gesteld klopt inderdaad. En als je vaker op Koh Tao gekeken had, had je gezien dat er mensen op Jason hadden gereageerd en dus wel aan het wachten waren. En wat je in die pb zei over dat overleven van deze rpg, nou sorry hoor maar ik doe ook met iedereen hier mn best dit rpg te laten slagen en zoals je dat zei kwam t over alsof t bij mij lag dat t stroef loopt nu.


    Dat was niet mijn bedoeling geweest Stephenie. Je bent een prima RPG leider, en het is niet jouw schuld dat de RPG stroef loopt, het is omdat mensen bezig zijn. Ik raak alleen geïrriteerd als ik in mijn eerste reactie aangeef Jason express niet in een gesprek te mengen omdat ik eigenlijk bijna niet kan posten - op het moment. Dat zegt niet dat ik daar weinig ga posten. Ik was er echter ook niet van op de hoogte dat omdat mensen Jason zijn naam hadden gezegd ze meteen al op me moesten wachten. Maar ik geef in mijn eerste reactie iets aan, dat voor mijn gevoel geheel in de wind wordt geslagen omdat ik mezelf tot drie keer toe moe herhalen. En als ik dan wel een reden geef, krijg ik een redelijk geïrriteerde reactie terug, wat volkomen begrijpelijk is als je dacht dat ik jou de schuld gaf van het stroef verlopen van de RPG, maar het kwam alsnog over alsof je het alsnog belachelijk vond dat ik niet kan reageren tenzij het absoluut noodzakelijk is, wat Jason voor mij niet leek.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Dat was niet mijn bedoeling geweest Stephenie. Je bent een prima RPG leider, en het is niet jouw schuld dat de RPG stroef loopt, het is omdat mensen bezig zijn. Ik raak alleen geïrriteerd als ik in mijn eerste reactie aangeef Jason express niet in een gesprek te mengen omdat ik eigenlijk bijna niet kan posten - op het moment. Dat zegt niet dat ik daar weinig ga posten. Ik was er echter ook niet van op de hoogte dat omdat mensen Jason zijn naam hadden gezegd ze meteen al op me moesten wachten. Maar ik geef in mijn eerste reactie iets aan, dat voor mijn gevoel geheel in de wind wordt geslagen omdat ik mezelf tot drie keer toe moe herhalen. En als ik dan wel een reden geef, krijg ik een redelijk geïrriteerde reactie terug, wat volkomen begrijpelijk is als je dacht dat ik jou de schuld gaf van het stroef verlopen van de RPG, maar het kwam alsnog over alsof je het alsnog belachelijk vond dat ik niet kan reageren tenzij het absoluut noodzakelijk is, wat Jason voor mij niet leek.


    Ik vind die reden dat je niet kon reageren absoluut niet belachelijk. Maar dat je nu min of meer zegt, dat je Jason niet echt noodzakelijk vind, vind ik wel vervelend. Ik ben al iets aan het regelen omdat je zei dat je je had uitgeschreven en ik echt verder wil met dit RPG, dus nogmaals de vraag ter bevestiging; schrijf je je uit ja of nee?


    Faith is everything.

    MrsLyon schreef:
    (...)

    Ik vind die reden dat je niet kon reageren absoluut niet belachelijk. Maar dat je nu min of meer zegt, dat je Jason niet echt noodzakelijk vind, vind ik wel vervelend. Ik ben al iets aan het regelen omdat je zei dat je je had uitgeschreven en ik echt verder wil met dit RPG, dus nogmaals de vraag ter bevestiging; schrijf je je uit ja of nee?


    Ik snap dat het vervelend is, maar er zijn zoveel dingen waardoor posts waar mensen niet op mij wachten wel even uitgesteld kunnen worden, en ik hoop dat je dat kan begrijpen. Ik wil me echt niet perse uitschrijven, maar ik kan alsnog niet meer reageren dan absoluut noodzakelijk is door privé redenen. Wat betekend dat ik morgen wel een post met de begroetingen wil schrijven, maar als ik door had dat mensen op mij wachtte had ik Jason al eerder in een snelle post naar zijn kamer gestuurd - desnoods om de envelop te vinden.

    Dus als ik morgen een kleine post kan schrijven wil ik best doorgaan met de RPG.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Magari schreef:
    (...)

    Ik snap dat het vervelend is, maar er zijn zoveel dingen waardoor posts waar mensen niet op mij wachten wel even uitgesteld kunnen worden, en ik hoop dat je dat kan begrijpen. Ik wil me echt niet perse uitschrijven, maar ik kan alsnog niet meer reageren dan absoluut noodzakelijk is door privé redenen. Wat betekend dat ik morgen wel een post met de begroetingen wil schrijven, maar als ik door had dat mensen op mij wachtte had ik Jason al eerder in een snelle post naar zijn kamer gestuurd - desnoods om de envelop te vinden.

    Dus als ik morgen een kleine post kan schrijven wil ik best doorgaan met de RPG.


    Ik vind het prima, maar er is wel een klein dingetje. Ik heb dan liever dat je Jason laat voor wat hij is, zodat Chloë een nieuwe rol kan maken om Jason's plaats in te nemen. Het werkt namelijk niet als je twee rollen op je neemt en heel weinig tijd hebt, interactie is namelijk vreselijk belangrijk in een kleinschalige RPG. Dus ik wil graag weten hoe je hier tegenover staat dat Jason verdwijnt en Chloë een nieuwe rol aanmaakt.


    Faith is everything.

    Ik vind het best, ik had al eerder aangegeven best een rol in plaats van twee te willen als dat beter uitkwam.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 11:17 ]


    We've lived in the shadows for far too long.