• Na ongeveer een jaar (misschien zelfs iets langer) niet online te zijn geweest hier, ben ik terug.
    Ik denk niet dat iemand nog weet wie ik ben, maar ik herken een aantal van jullie nog wel.

    Ik ben ontzettend druk geweest met van alles het afgelopen jaar en heb nu het gevoel dat ik weer wat meer tijd heb voor andere dingen, zoals bijvoorbeeld schrijven. Ik heb een hoop dingen die ik graag met de wereld wil delen, maar wist niet zo goed waar ik dat kon doen. Toen herinnerde ik me Quizlet! Hier ben ik weer, dus. Ik ben bezig met het opruimen van mijn profiel (weg met alle One Direction-verhalen, die fase hebben we gehad) en vraag me af of er hier eigenlijk veel veranderd is. Is de 1D-hype nog steeds gaande? Belangrijke dingen gebeurd?


    The universal language of art.

    Volgens mij ken ik je niet, maar leuk dat je weer terug bent! (:

    [ bericht aangepast op 6 maart 2016 - 20:17 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Welkom terug!


    16 - 09 - '17

    Kalisto schreef:
    Welkom terug!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    OakenshieId schreef:
    Volgens mij ken ik je niet, maar leuk dat je weer terug bent! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Welkom terug! ^^


    Caution first, always.

    Welkom terug!

    Voor zover ik weet is er op moment niet echt een hype.. Al wordt er nog wel veel 1D geschreven.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Mullingford schreef:
    (...)
    Always lady. (wbw) Al heb ik ook de stories wat laten liggen. Bromance ftw right


    Hahaha, dat waren de tijden. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om onze Niam-story te verwijderen. Ik ben 'm nu aan het herlezen :')


    The universal language of art.

    Exarchopoulos schreef:
    (...)

    Hahaha, dat waren de tijden. Ik kan het niet over m'n hart verkrijgen om onze Niam-story te verwijderen. Ik ben 'm nu aan het herlezen :')

    Haha YOU BETTER NOT. Limited Wish en Cloud Nine are our babies. Toch zouden we nog een afsluiters bromance moeten schrijven. We hadden geloof ik inactief nog een verhaal? ;p


    Pretty is just a pretty word.

    LittIe schreef:
    (...)

    Ik ben er bijgekomen, lol.


    You are my piece of paradise.

    Welkom terug!! En ja, de 1D hype is nog steeds hartstikke aanwezig! Jammer hea No just kidding


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Welkom terug!! En ja, de 1D hype is nog steeds hartstikke aanwezig! Jammer hea No just kidding

    Die hype is er echt niet meer hoor. Kijk maar eens in de top.


    Pretty is just a pretty word.

    Laleah schreef:
    Welkom terug!! En ja, de 1D hype is nog steeds hartstikke aanwezig! Jammer hea No just kidding

    Eigenlijk vind ik de 1D-hype wel een boel verminderd. Het is inderdaad nog wel aanwezig, maar zo erg als eerst? Nee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zelfs het idee dat de 1D hype het zo langzamerhand begint te verliezen van de opkomende HP hype.


    26 - 02 - '16

    Mullingford schreef:
    (...)
    Die hype is er echt niet meer hoor. Kijk maar eens in de top.


    Het is inderdaad tegenwoordig een combi van 1D, 5SOS en HP. Van dat laatste word ik persoonlijk heel vrolijk *O*

    En welkom terug yay. Ik ken je denk ik niet? But I'm not sure...


    Happy Birthday my Potter!

    Mullingford schreef:
    (...)
    Haha YOU BETTER NOT. Limited Wish en Cloud Nine are our babies. Toch zouden we nog een afsluiters bromance moeten schrijven. We hadden geloof ik inactief nog een verhaal? ;p


    Is dat zou? Het zou best eens kunnen. Er staat me inderdaad vaag nog wel iets van bij dat we nog bezig waren met een ander verhaal..


    The universal language of art.