• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:


    What would Emma do?

    Toooo late
    Ik vind die dino's van jou keitof en je lijkt me een gezellig persoon haha

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 16:38 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    HOI JIJ BENT DE BESTE JSBC HSNCBAJKC A<3


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Jij lijkt me echt een super enthousiaste persoon. En je profiel is echt heel leuk! :3


    What would Emma do?

    Je bent een erg aardig persoon waar ik eigenlijk wel meer mee wil kletsen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een hele waslijst, maar vooruit ik zal er ééntje uitpakken.
    Plotseling kreeg ik een berichtje van je toen ik er helemaal doorheen zat, terwijl we daarvoor maar weinig met elkaar gesproken hadden. Geen idee hoe je het doet, maar sindsdien weet je het iedere keer zo te timen dat je lieve berichtjes stuurt op het juiste moment en dat maakt je echt een geweldig mens :3

    Ik vind 't tof dat je, ondanks dat je zelf in de put zit, toch voor anderen klaar blijft staan. Je bent echt een van de lichtpuntjes van deze website imo <3

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 17:06 ]


    26 - 02 - '16

    Ik vind dat je een heel lieve en gezellige uitstraling hebt.


    Heaven is a place that we all have

    Je bent zo schattig! :'D Al denk ik dat je dat nog al hebt gehoord. Misschien niet wat een jongen wil horen, maar ik vind het een goede eigenschap. :Y)


    What would Emma do?

    Je bent echt zo geweldig, en lief en vrolijk en helemaal tof! (:


    The truth is out there.

    Je bent enorm gezellig om mee te praten zelfs al geef je mini-spoilers over Life is Strange.


    Heaven is a place that we all have

    little cutie of me <3

    Jij bent altijd zo lief eh! En knap, haha. Dat mag ook wel gezegd worden. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Je bent een fantastisch mens, Yolanda. Je continue optimisme maakt een mens spontaan blij en je haalt echt het beste in mensen naar boven. Quizlet zou echt niet hetzelfde zijn zonder jou.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je lijkt me een erg spontaan, creatief en wijs iemand^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Haha, ik vind altijd dat je van die leuke usernames hebt. Iedereen die van eten houdt, kan niet slecht zijn in mijn ogen. :Y) Daarnaast weet ik dat je een gedicht met de naam de schildpad hebt, dus dat is awesome.


    What would Emma do?