• Het is ondertussen al bijna twee jaar geleden dat het laatste topic hiervan gesloten is, en ik vind dat Q wel wat meer loooove kan gebruiken, dus lijkt het me leuk dit opnieuw op te starten! Het idee komt van Colossus ergens lang geleden in 2012.

    Het idee is simpel, je geeft gewoon een complimentje aan de persoon boven je! Omdat iedereen complimenten leuk vind en ze ook gewoon verdient. (:


    What would Emma do?

    Jouw obsessie voor dino's en schildpadden is zó leuk he


    26 - 02 - '16

    You have a very kind and open expression!


    No growth of the heart is ever a waste

    Jou meeten op de meeting vond ik heel interessant. Ik vond je heel erg puur en uniek. Je komt echt met zelfvertrouwen op mij over. (:


    Pretty is just a pretty word.

    Je bent echt een ontzettend lieve meid en ik vind je echt super tof! ^^ Jij staat mee boven aan op het lijstje van een van de mensen die ik eens graag wil ontmoeten! :d Je bent echt super creatief.


    What would Emma do?

    Ik ken je niet maaaaaaar je lijkt super duper aardig en leuk. Dinosaurussen zijn ook cool en jij bent een wandelende schildpad. Hugs and tortoises.


    Heaven is a place that we all have

    Ik ken je amper, maar je lijkt me echt een vreselijk lieve en volwassen meid - de manier waarop je dingen bekijkt vind ik echt geweldig.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ben een heel groot fan van je topics.

    Je lijkt me leuk.


    Heaven is a place that we all have

    Als ik je zie voorbijkomen op het forum ben je altijd vrolijk en lief (:


    <3

    Hahaha je lijkt me echt een leuk enthousiast persoon als ik jou soms voorbij zie komen. Je komt echt oprecht leuk over ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    je bent geweldig

    Te lief voor woorden! En je geeft 's werelds beste knuffels.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2016 - 21:41 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je bent echt lief en behulpzaam!


    <3

    Ik ken je enkel van zien, maar je lijkt me een heel erg open-minded en vrijzinnig persoon. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Je hebt altijd van die mooie profielfoto's!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.