• Hallo iedereen!
    Ik ben een enorme horror gek, ook al gil ik altijd het hardste van iedereen (; Ondertussen hebben mijn vriendin en ik er al een hoop gekeken en is de wanhoop na bij; we weten geen goede horror films meer!

    Nu dus de vraag, weten jullie nog goede, enge horrors? Het maakt niet uit of ze heel oud zijn, bovennatuurlijk of niet, als het maar goed eng is (;

    Hier een lijst met horror films die ik al gezien heb, misschien hebben anderen daar ook nog wat aan:

    • The woman in black 1 en 2
    • Insidious 1, 2 en 3
    • The conjuring
    • Sinister 1 en 2
    • Haunting in Conneticut
    • Annabelle
    • The Gallows
    • The ring 1 en 2
    • The shining
    • Paranormal activity 1, 2, 3, 4 en 5
    • The babadook
    • It follows
    • The blair witch project
    • Cabin in the woods
    • The purge
    • The vatican tapes
    • Poltergeist
    • Unfriended
    • The pact
    • Clown
    • Saw 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
    • Ouija

    The boy lijkt me ook heel goed, nog niet gezien, omdat hij nog in de bioscoop is en ik daar nog niet naar binnen mag ;D


    Alvast heel erg bedankt en hopelijk hebben jullie er ook wat aan! (flower)


    "Not my daughter, you bitch!"

    Goodnight Mommy. Duits gesproken, zeer sterke spanningsopbouw en een plottwist waar je ú tegen zegt.

    Kan op een gegeven moment saai gaan lijken (als je niet van arthouse-achtige films houdt) maar als je fan bent van (psychologische) horrors, zit je zeker goed bij deze films. Deze film heeft mij een heel naar gevoel bezorgd, echt, en dat is de bedoeling van horrorfilms. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    The Purge: Anarchy vind ik zelf beter als de eerste.


    Heaven is a place that we all have

    Malfiore schreef:
    Goodnight Mommy. Duits gesproken, zeer sterke spanningsopbouw en een plottwist waar je ú tegen zegt.

    Kan op een gegeven moment saai gaan lijken (als je niet van arthouse-achtige films houdt) maar als je fan bent van (psychologische) horrors, zit je zeker goed bij deze films. Deze film heeft mij een heel naar gevoel bezorgd, echt, en dat is de bedoeling van horrorfilms. (cat)


    Hmm, ik zal hem zeker even gaan bekijken (;
    Bedankt!


    "Not my daughter, you bitch!"

    Grave Encounters vind mijn zusje de engste.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    The Boy, echt een aanrader!


    Till it Happens To You

    Ik ken ze niet allemaal, maar wel een groot deel hehe^^. Ik ben laatst naar The Conjuring 2 geweest in de bios, iets minder dan de eerste maar toch awesome. Binnenkort komt er ook een in de bioscoop die me erg leuk lijkt, lights out, maar daar heb je niks aan.
    Nightmare on Elm street is ook leuk :Y)


    chaos makes the muse

    Ik weet niet wat jij precies onder eng verstaat, want dat is bij iedereen denk ik wel anders. Hier zijn een paar horrors die ik wel goed vind. Sommige hebben wel meerdere delen, maar dat zal je zelf zien of weten.

    Child's Play (1 tot 3 vind ik de beste, daarna zakt het serieus af)
    Halloween
    A Nightmare on Elm Street
    Friday the 13th
    Freddy VS Jason
    IT
    House of Wax (de nieuwere versie)
    Dead Silence
    Silent Hill
    The Uninvited
    The Haunting in Connecticut
    The Messengers
    The Collector
    Christine
    My Super Psycho Sweet 16 (de eerste is de beste)
    Children of the Corn (de eerste en tweede vind ik de beste)
    Husk
    Case 39
    Gremlins (dit is niet echt eng, maar ik vond het altijd leuk om te kijken)

    Meer kan ik me op dit moment niet herinneren.


    16 - 09 - '17

    Ik heb laatst The Fly (1986) weer eens gekeken en ik vond hem nog even ranzig en creepy als toen. :') Daarnaast ook The Thing (1982) en Hellraiser (1 en 2). (;


    Caution first, always.

    Silent Hill I en II.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben teleurgesteld dat The Grudge niet in je lijstje staat ;p
    Das echt een geweldige film. Japans(wat mij al heel wat zegt aangezien zij best goed zijn in horror enz) maar gewoon engels gesproken enz.
    The House of Fears is ook een goeie film, beetje oud maar naar mijn mening zijn oude horrors betere horrors.

    En Evil Dead is ook een goede film. Twee versies van gemaakt(Net zoals Carrie) en ik vind persoonlijk de tweede beter qua acting enzo, maar de eerste is gruwelijker. Zijn verder gewoon allebei ongeveer dezelfde films aangezien de tweede gewoon een remake is.


    Little do you know

    ^ The Grudge is inderdaad ook erg goed


    chaos makes the muse

    The Boy is erg goed, maar niet echt 'eng'. Wel zeker spannend en een goede film! The Purge films vallen onder dezelfde categorie.

    Ik heb denk ik in de afgelopen tijd maar één film gezien die ik echt eng vond, en dat is The Visit. Qua trailer lijkt hij niet zo, daardoor kregen een vriendin en ik een andere vriendin die niet van horror houdt ook mee, maar achteraf was dat heel erg zielig. Ik vind films nooit eng, maar deze was wel naar. (cat)

    Trailer:


    "Do you believe monsters are born or made?"